Η πρώτη θέση που έχει κατακτήσει η PANAFON στην προτίμηση των ελλήνων συνδρομητών επιβραβεύεται τώρα και διεθνώς.Στον μεγάλο ετήσιο διεθνή διαγωνισμό GRAND PRIX που διεξάγεται από την Teleperformance International μεταξύ των μεγαλύτερων Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Πελατών (Call Centers) του κόσμου, η PANAFON κατέκτησε το πρώτο βραβείο για το καλύτερο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. 1993: Η προσήλωση στη δημιουργία και ανάπτυξη της Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Πελατών με απόλυτους όρους γίνεται συστατικό της φιλοσοφίας της PANAFON.1993-1998: "Η απόλυτη εξυπηρέτηση" πέρα από μήνυμα της PANAFON γίνεται καθημερινή εμπειρία χιλιάδων συνδρομητών που επικοινωνούν με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.1998 : Ο διαγωνισμός GRAND PRIX. Το πρώτο βραβείο για το καλύτερο Call Center στην Ελλάδα απονέμεται στην PANAFON. Τα σuγκεκριμένα αυστηρά και αντικειμενικά κριτήρια με τα οποία βαθμολογεί η Teleperformance τις υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών (Call Centers), είναι η αποτελεσματικότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, η ευκολία πρόσβασης στην υπηρεσία, ο μέσος όρος αναμονής και η συμπεριφορά του προσωπικού. Είναι τα ίδια κριτήρια με τα οποία η PANAFON ελέγχει καθημερινά την ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει στους συνδρομητές της. Η διάκριση αυτή, με το Grand Prix, αποτελεί για την PANAFON έναυσμα για ακόμη μεγαλύτερη προσήλωση στο σκοπό μας για "απόλυτη εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας".