Η PANAFON, συνεπής στην πάγια θέση της για παρουσία σε κάθε εκδήλωση που προάγει την επικοινωνία, συμμετείχε ενεργά, στο Forum Επικοινωνιών που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης Infoworld, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας από 22 έως 26 Μαϊου. Ο κ. Γ. Στεφανόπουλος, Διευθυντής Ποιότητας της PANAFON, ήταν ένας από τους βασικούς εισηγητές. του πάνελ με θέμα ""Δράσεις και πολιτικές για την ανάπτυξη των επικοινωνιών στην Ελλάδα-Εμπειρίες από την Ε.Ε."". Στην ομιλία του, με θέμα ""Η ανάπτυξη των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελλάδα-Συμβολή της PANAFON"", αναφέρθηκε στις υπηρεσίες της PANAFON που είναι σήμερα διαθέσιμες στο 95% του ελληνικού πληθυσμού μια και η εταιρία έχει επενδύσει περισσότερα από 140 δισ. δρχ. και θα συνεχίσει να επενδύει με αμείωτους ρυθμούς 30-40 δισ. κάθε χρόνο. "Οι προοπτικές της εταιρίας είναι ιδιαίτερα φιλόδοξες αφού από το 1999 θα διαθέτει στην Ελλάδα το δορυφορικό σύστημα επικοινωνίας Globalstar ενώ τον ίδιο χρόνο θα συμμετέχει στις πρώτες πιλοτικές εφαρμογές του συστήματος UMTS το οποίο θα προσφέρει όλες τις δυνατότητες των πολυμέσων και θα αποτελέσει την τρίτη γενιά τηλεφωνίας.Επεσήμανε, επίσης, την ανάγκη προώθησης εθνικής στρατηγικής για τις τηλεπικοινωνίες και την υιοθέτηση ενός ευέλικτου και αποτελεσματικού πλαισίου, που να προωθεί την απελευθέρωση της αγοράς, στο οποίο η Κυβέρνηση θα πρέπει να έχει περισσότερο στρατηγικό ρόλο λαμβάνοντας αποφάσεις για την επίλυση των προβλημάτων που παρατηρούνται στη σύγχρονη ελληνική αγορά των τηλεπικοινωνιών.Στη συνέχεια αναφέρθηκε διεξοδικά στα προβλήματα του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας υπογραμμίζοντας την έλλειψη σχεδίου αριθμοδότησης, τις καθυστερήσεις αδειοδότησης των σταθμών βάσης, την έλλειψη οργάνωσης Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης Φάσματος Ραδιοσυχνοτήτων και το θέμα παρεμβολών στις υπάρχουσες συχνότητες. Ο κ. Στεφανόπουλος τόνισε ότι η επίλυση αυτών των προβλημάτων θα εξασφαλίσει την απρόσκοπτη ανάπτυξη του κλάδου, βοηθώντας τη συνολική αναπτυξιακή προοπτική της χώρας μας. Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Στεφανόπουλος σημείωσε: "Οι κινητές επικοινωνίες θα αναπτυχθούν εκρηκτικά και αυτό δημιουργεί ευθύνες, προκλήσεις και ευκαιρίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε λιγότερο από 3 χρόνια, ένας στους τέσσερεις Ελληνες θα είναι συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας. Η PANAFON έχει αναπτύξει έντονο το αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία του μέλλοντος με στόχο η κληρονομιά του 20ου αιώνα να είναι διαρκής παρακαταθήκη ανάπτυξης και πολιτισμού για τους πολίτες της Κοινωνίας της Πληροφορίας."