Πρόσφατα εντοπίστηκαν περιορισμένα παράπονα από περιπτώσεις χρηστών, οι οποίοι έλαβαν κακόβουλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (spam emails). Συγκεκριμένα, τα κακόβουλα αυτά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (spam emails), μοιάζουν στη δομή με επίσημα emails της εταιρίας μας, καθώς χρησιμοποιούν το όνομα και το λογότυπο της Vodafone. Με τον τρόπο αυτό οι αποστολείς προσπαθούν να παραπλανήσουν τους παραλήπτες των μηνυμάτων και να μεταφέρουν ιούς ή να παραπέμψουν σε ιστοσελίδες κακόβουλου περιεχομένου. Η Vodafone συνιστά σε όλη τη συνδρομητική της βάση, σε περίπτωση που λάβει κάποιο ηλεκτρονικό μήνυμα (email) με τα παρακάτω χαρακτηριστικά, να το διαγράψει άμεσα: 1. Ως αποστολέας εμφανίζεται το όνομα της Vodafone. 2. Το ηλεκτρονικό μήνυμα περιλαμβάνει επισυναπτόμενο pdf, το οποίο ο παραλήπτης ΔΕΝ θα πρέπει να προσπαθήσει να ανοίξει, καθώς ενδέχεται να εγκατασταθεί αυτόματα κακόβουλο λογισμικό και να προσβάλει τον υπολογιστή του 3. O αποστολέας υπογράφει ως ‘Vodafone team’. Σε όλες τις περιπτώσεις που λαμβάνετε «ύποπτα» μηνύματα για τα οποία δεν είσαστε σίγουροι αν υπάρχει απάτη, σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Vodafone (13830) για τον τρόπο χειρισμού τους.