Το τελευταίο χρονικό διάστημα κάτοχοι κινητών τηλεφώνων λαμβάνουν γραπτά μηνύματα που τους ενημερώνουν ότι έχουν κερδίσει κάποιο σημαντικό ποσό αρκεί να στείλουν αριθμούς καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί προς συγκεκριμένο αριθμό τηλεφώνου. Ενδεικτικά παραδείγματα μηνυμάτων 1o μήνυμα"Συγχαρητήρια! Είστε ο μοναδικός τυχερός που κέρδισε 1000 μετρητά από την καλοκαιρινή μας κλήρωση. Ξύστε τώρα μια κάρτα ανανέωσης 5ευρω και άνω της vodafone και στείλε τους κωδικούς σε αυτό το νούμερο για να πάρεις τα μετρητά. Προσοχή, οι κωδικοί δεν πρέπει να ανανεωθούν σε κανέναν αριθμό. Έχεις 20 λεπτά από τώρα" 2ο μήνυμα \"Η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε επιτυχώς, θα σας καλέσουμε εντός 3 εργάσιμων ημερών να κλείσουμε ραντεβού με τον courier για να παραλάβετε τη χρηματική σας επιταγή, τα έξοδα του courier τα χρεώνεστε εσείς με μια κάρτα αξίας 20€ στέλνοντας τους κωδικούς σε αυτό το νούμερο, προσοχή να μην χρησιμοποιηθούν οι κωδικοί σε άλλο αριθμό , έχετε 15 λεπτά\", 3ο μήνυμα \"Είστε σε προτεραιότητα θα σας καλέσουμε εντός 3 εργάσιμων ημερών, σας προσφέρουμε 500€ επιπλέον στέλνοντας από διαφορετικό αριθμό κωδικούς ανανέωσης αξίας 5€ σε αυτό το νούμερο με τη λέξη κλειδί (FE) μπροστά από τους κωδικούς, προσοχή να μην χρησιμοποιηθούν οι κωδικοί σε άλλο αριθμό , έχετε 15 λεπτά.Το ακριβές περιεχόμενο του μηνύματος και οι αριθμοί που χρησιμοποιούνται μπορεί να αλλάξουν. Αν λάβετε κάποιο γραπτό μήνυμα που σας ζητά να προβείτε σε μια τέτοια ενέργεια ΜΗΝ απαντήσετε, ΜΗΝ το προωθήσετε MHΝ προωθήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και παρακαλούμε όπως αναφέρετε το περιστατικό στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (13830).