Προστασία του εταιρικού δικτύου από κακόβουλες επιθέσεις
Η υπηρεσία ξεκινάει με μια αρχική αξιολόγηση ευπαθειών (Vulnerability Assessment) της υποδομής του πελάτη για την ανίχνευση όλων των τρωτών σημείων στο setup του δικτύου.
Βάσει των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης, σχεδιάζεται η καταλληλότερη λύση και επιλέγεται ο εξοπλισμός firewall (virtual ή hardware).
Έχουν δημιουργηθεί 6 Vodafone Firewall Management πακέτα τα οποία γίνονται customized από μια σειρά επιπλέον add-on.
Μετά τον σχεδιασμό της λύσης, ακολουθεί η εγκατάσταση και παραμετροποίηση του απαραίτητου εξοπλισμού (Firewall) και των υπηρεσιών προστασίας.
Με την ολοκλήρωση της υλοποίησης, ενεργοποιείται η 24ωρη υπηρεσία Παρακολούθησης και Ειδοποίησης Απειλών μέσω του Vodafone Security Operations Center (SOC).