Προστασία του εταιρικού δικτύου από κακόβουλες επιθέσεις
Η υπηρεσία ξεκινάει με μια αρχική αξιολόγηση ευπαθειών (Vulnerability Assessment) της υποδομής του πελάτη για την ανίχνευση όλων των τρωτών σημείων στο setup του δικτύου.
Βάσει των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης, σχεδιάζεται η καταλληλότερη λύση και επιλέγεται ο εξοπλισμός firewall (virtual ή hardware).
Έχουν δημιουργηθεί 6 Vodafone Firewall Management πακέτα τα οποία γίνονται customized από μια σειρά επιπλέον add-on.
Μετά τον σχεδιασμό της λύσης, ακολουθεί η εγκατάσταση και παραμετροποίηση του απαραίτητου εξοπλισμού (Firewall) και των υπηρεσιών προστασίας.
Με την ολοκλήρωση της υλοποίησης, ενεργοποιείται η 24ωρη υπηρεσία Παρακολούθησης και Ειδοποίησης Απειλών μέσω του Vodafone Security Operations Center (SOC).
Αρχικό έλεγχο & αξιολόγηση ευπαθειών
Μηδενικό κόστος αρχικής επένδυσης (CAPEX)
Μηνιαία σταθερή χρέωση (OPEX)
24/7 υπηρεσία SOC (Security Operation Center)
Λύσεις σχεδιασμένες σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σου
Αποδεδειγμένη εμπειρία Vodafone
Συνεχίζoντας την επικοινωνία δηλώνω ότι έχω ενημερωθεί και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης του Chat
Έχω ενημερωθεί επίσης ότι η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται βάσει της Πολιτικής Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων της Vodafone, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.