Πρόγραμμα χρήσης
Πρόγραμμα χρήσης | Vodafone Black |
Μηνιαίο τέλος* | 188,80€ |
Εθνικές κλήσεις ομιλίας/video για εθνικούς προορισμούς και για χρήση μέσω Vodafone Πας Παντού | 10.000' |
Ενδοεταιρικές κλήσεις προς κινητά & σταθερά | Απεριόριστες |
Λεπτά Ομιλίας/ βίντεο προς διεθνή σταθερά & κινητά | 1000' |
SMS προς όλα τα εθνικά δίκτυα | 1500 |
Internet στο κινητό | 30GB |
Περιαγωγή σε όλο τον κόσμο | Δωρεάν |
Secure Net | Δωρεάν |
* Στο μηνιαίο πάγιο συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24% και τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας 18%. Το μηνιαίο πάγιο επιβαρύνεται με υψηλότερο τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας εάν το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ: για μέχρι 50€ 12% / 50,01-100€ 15% / 100,01 -150€ 18% / 150,01€ και άνω 20%) ανέλθει σε κλίμακα στην οποία εφαρμόζεται υψηλότερο τέλος.
Με την υπηρεσία Vodafone Control+ ενημερώνεσαι με SMS στο 80% του προγράμματός σου και έχεις τη δυνατότητα να επιλέγεις οικονομικά extra πακέτα ομιλίας ή MB μέσα από την εφαρμογή My Vodafone
Ζώνη 1 (Ευρώπη) | Δωρεάν! Μετά την κατανάλωση των 1000' λεπτών χρέωση 0,690€/ λεπτό |
Ζώνη 2 (Αμερική - Αυστραλία - Ν.Ζηλανδία) | Δωρεάν! Μετά την κατανάλωση των 1000' λεπτών χρέωση 0,759€/ λεπτό |
Ζώνη 3 (Ασία) | Δωρεάν! Μετά την κατανάλωση των 1000' λεπτών χρέωση 1,386€/ λεπτό |
Ζώνη 4 (Αφρική) | Δωρεάν! Μετά την κατανάλωση των 1000' λεπτών χρέωση 2,123€/ λεπτό |
Ζώνη 5 (Νήσοι Ειρηνικού Ωκεανού) | Δωρεάν! Μετά την κατανάλωση των 1000' λεπτών χρέωση 3,069€/ λεπτό |
Η δωρεάν περιαγωγή ισχύει για τις παρακάτω χώρες: Αγ. Βαρθολομαίος, Αγ. Μαρτίνος, Αζερμπαϊτζάν, Αίγυπτος, Αλβανία, Ανδόρα, Αργεντινή, Αρμενία, Αρούμπα, Αυστραλία, Αυστρία, Αφγανιστάν, Βανουατού, Βέλγιο, Βερμούδες, Βιετνάμ, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γαλλία, Γαλλική Γουϊάνα, Γαλλική Πολυνησία, Γερμανία, Γεωργία, Γιβραλτάρ, Γκάνα, Γκερνσεϊ, Γκουάμ, Γουαδελούπη, Γουατεμάλα, Γουϊάνα, Δανία, Δημοκρατία του Κογκό, Δομινικανή Δημοκρατία, Εκουαδόρ, Ελ Σαλβαδόρ, Ελβετία, Εσθονία, Ζάμπια, Ζιμπάμπουε, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Ιαπωνία, Ινδία, Ινδονησία, Ιορδανία, Ιράκ, Ιράν, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Καζακστάν, Καμπότζη, Καναδά, Κατάρ, Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, Κένυα, Κίνα, Κογκό, Κολομβία, Κόσοβο, Κόστα Ρίκα, Κουβέιτ, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λευκορωσία, Λιθουανία, Λίχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Μαδαγασκάρη, Μαλαισία, Μαλάουι, Μαλδίβες, Μάλτα, Μαρόκο, Μαρτινίκα, Μαυριτανία, Μαυροβούνιο, Μεξικό, Μοζαμβίκη, Μολδαβία, Μπαχρέιν, Μποτσουάνα, Νέα Γουινέα, Νέα Ζηλανδία, Νήσοι Φαρόε, Νήσος του Μαν, Νίγηρας, Νιγηρία, Νικαράουα, Νορβηγία, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ολλανδία, Ολλανδικές Αντίλλες, Ομάν, Ονδούρα, Ουγγαρία, Ουγκάντα, Ουζμπεκιστάν, Ουκρανία, Ουρουγουάη, Πακιστάν, Παλαιστίνη, Παναμάς, Παπούα, Περού, Πολωνία, Πορτογαλία, Πράσινο Ακρωτήριο, Ρεγιουνιόν (ΛΑ), Ρουάντα, Ρουμανία, Ρωσία, Σαν Μαρίνο, Σαουδική Αραβία, Σερβία, Σιγκαπούρη, Σιέρα Λεόνε, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουδάν, Σουηδία, Σρι Λάνκα, Ταϊβάν, Ταϊλάνδη, Τανζανία, Τέρκ και Κάικος, Τζαμάικα, Τζέρσεϊ, Τουρκία, Τσεχία, Τυνησία, Υεμένη, Φιλιππίνες, Φινλανδία, Φίτζι, Χιλή, Χονγκ Κονγκ
Εξερχόμενες κλήσεις εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης: Η δωρεάν περιαγωγή ισχύει για όλες τις κλήσεις εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μετά την κατανάλωση του ενσωματωμένου χρόνου ομιλίας ισχύουν οι εθνικές χρεώσεις επικοινωνίας του προγράμματος.
Εξερχόμενες κλήσεις εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης: Η δωρεάν περιαγωγή ισχύει για τις κλήσεις προς Ελλάδα και προς τη χώρα περιαγωγής. Μετά την κατανάλωση του ενσωματωμένου χρόνου ομιλίας, οι εξερχόμενες κλήσεις προς Ελλάδα ή προς τη χώρα περιαγωγής χρεώνονται σύμφωνα με τις εθνικές χρεώσεις.
Οι κλήσεις φωνής και η αποστολή sms προς σύντομους κωδικούς, υπηρεσίες υψηλής χρέωσης, υπηρεσίες δορυφορικών/ναυτιλιακών δικτύων, δεν εμπίπτουν στις ανωτέρω χρεώσεις.
Μετά την κατανάλωση των ενσωματωμένων sms, ισχύουν οι εθνικές χρεώσεις επικοινωνίας του προγράμματος.
Χρήση δεδομένων εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης: Δωρεάν χρήση δεδομένων και μετά την κατανάλωση των ενσωματωμένων ΜΒ η χρέωση είναι σύμφωνα με τις εθνικές χρεώσεις.
Χρήση δεδομένων εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης: Δωρεάν χρήση δεδομένων και μετά την κατανάλωση των ενσωματωμένων ΜΒ η ημερήσια χρέωση είναι €5,04/50ΜΒ για Ευρώπη- εκτός Ε.Ε και €15,12/50ΜΒ για τον Υπόλοιπο κόσμο. Μετά την κατανάλωση και των 50ΜΒ η χρέωση είναι €1,03/ΜΒ.
Δεν ισχύει σε περιπτώσεις μόνιμης περιαγωγής και ο συνδρομητής θα πρέπει να κάνει τουλάχιστον μια χρεώσιμη κίνηση στην Ελλάδα σε διάστημα 30 ημερών.
Ισχύει όριο πολιτικής ορθής χρήσης στα 500ΜΒ/ ημέρα για χρήση internet και 500 λεπτά ομιλίας /ημέρα για εισερχόμενες στις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πρόγραμμα Χρήσης | Vodafone Black |
Ενσωματωμένα λεπτά ομιλίας για χρήση βάσει της Υπηρεσίας Vodafone Πας Παντού | 10.000' |
Ελάχιστος χρόνος χρέωσης / Μονάδα χρέωσης (συμπεριλαμβανομένου και της χρήσης που πραγματοποιείται στις προσφερόμενες παροχές) | 60 δευτερόλεπτα |
Εθνικές κλήσεις ομιλίας / video | 0,00683 € / δευτερόλεπτο (0,41 € / λεπτό) |
Extra πακέτο μετά την κατανάλωση των ενσωματωμένων MBs | 5,04 €/200 ΜΒ |
Αποστολή γραπτών μηνυμάτων σε εθνικά δίκτυα | 0,160€/SMS |
Αποστολή γραπτών μηνυμάτων σε κινητά ξένων δικτύων | 0,220€/SMS |
Αποστολή MMS σε εθνικά δίκτυα | 0,590€/MMS |
Αποστολή MMS σε κινητά ξένων δικτύων | 0,7190€/ MMS |
Τηλεφωνητής - Ακρόαση μηνυμάτων | Δωρεάν |
1399 - Εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών | Δωρεάν |
Τέλος Μεταβίβασης γραμμής | 5,04€ |
Τέλος Επανασύνδεσης μετά από Μερική Φραγή λόγω ληξιπρόθεσμου ανεξόφλητου υπολοίπου | 10,08€ |
Τέλος Επανασύνδεσης μετά από Ολική Φραγή λόγω ληξιπρόθεσμου ανεξόφλητου υπολοίπου | 15,12€ |
Τέλος Μετατροπής από συμβόλαιο σε καρτοκινητό | 20,06€ |
Τέλος Οριστικής Αποσύνδεσης από το δίκτυο της Vodafone | 20,06€ |
Τέλος Διαχείρισης εταιρικών γραμμών | έως 2,48€ |
Τέλος Επανασύνδεσης Αποσυνδεδεμένου Αριθμού (εντός εξαμήνου από την αποσύνδεση) | 9,07€ |
Χρέωση παγίου κατά την προσωρινή διακοπή μετά την παρέλευση μιας τιμολογιακής περιόδου από τη Μερική Φραγή | 50% του βασικού παγίου |
** Περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%. Εφαρμόζεται επιπλέον τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας ανάλογα με το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ: για μέχρι 50€ 12% / 50,01-100€ 15% / 100,01 -150€ 18% / 150,01€ και άνω 20%).
Η έκπτωση 25% στα αξεσουάρ ισχύει μόνο για τους πελάτες που είναι κάτοχοι του Vodafone Black προγράμματος και μόνο με την αναφορά του κωδικού της BLACK κάρτας τους στον προσωπικό τους σύμβουλο εξυπηρέτησης
Η προωθητική ενέργεια αφορά μόνο πελάτες Vodafone Βlack και με αναφορά του κωδικού της BLACK κάρτας
H έκπτωση του 25 % ΙΣΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
Η έκπτωση δεν ισχύει συνδυαστικά με άλλες εκπτώσεις ή προσφορές
O κάθε Vodafone Black πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την έκπτωση μία φορά/2 εβδομάδες
Σχετικά με τις υπηρεσίες της Ομάδας Ready:
Η υπηρεσία της δωρεάν επίσκεψης του Ειδικού της Ομάδας Ready στην εταιρεία σας ισχύει για 3 επισκέψεις ανά διάρκεια συμβολαίου
Aποκλειστικά και μόνο για τους κατόχους του προγράμματος Vodafone Black, η υπηρεσία Vodafone Replace παρέχει δωρεάν ασφαλιστική κάλυψη στις παρακάτω συσκευές
Vodafone Smartphone
Apple iPhone 8
Apple iPhone 8 Plus
Apple iPhone 7
Apple iPhone 7 Plus
Samsung S8
Samsung S8 Plus
Samsung S7
Samsung S7 Edge
Η υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την AIG και σε περίπτωση κλοπής ή ζημιάς της συσκευής, ο κάτοχος του Black προγράμματος επικοινωνεί απευθείας με το Κέντρο Αποζημιώσεων της ΑΙG για να λάβει σε 24 / 48 ώρες μία ανακατασκευασμένη συσκευή!
Συγκεκριμένα, απευθύνεται άμεσα εντός 8 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία του συμβάντος στο Κέντρο Αποζημιώσεων της ΑΙG, καλώντας στα:
801 11 61 200 επιλογή 2 (αστική χρέωση από σταθερό) ή
210 8127 789 επιλογή 2 (αστική χρέωση από κινητό)
Η AIG θα τον καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα
Διάρκεια κάλυψης
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 24 μήνες από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής
Όταν παρέλθει αυτό το χρονικό διάστημα, η ασφάλιση λήγει.
Η ασφάλιση μπορεί να λήξει νωρίτερα μόνο εάν:
Ο ιδιοκτήτης της συσκευής έχει ήδη λάβει αποζημίωση 2 φορές κατά τη διάρκεια του ίδιου ασφαλιστηρίου
Ο ιδιοκτήτης της συσκευής επιθυμεί να ακυρώσει τη δωρεάν παροχή καλώντας την AIG στον αριθμό 801 11 61 200 επιλογή 2 (αστική χρέωση από σταθερό) ή 210 8127 789 επιλογή 2 (αστική χρέωση από κινητό)
Απενεργοποιηθεί/γίνει φραγή του αριθμού ΙΜΕΙ της Συσκευής*
* Σε περίπτωση που γίνει άρση της φραγής, δηλαδή ο ιδιοκτήτης ανακτήσει την παλαιά συσκευή, τότε η ανακτηθείσα συσκευή περνάει στην κυριότητα της AIG. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης θα λάβει μία επιστολή από την AIG, η οποία θα εξηγεί ότι βάσει των όρων θα πρέπει να επιστρέψει την αρχική συσκευή στην εταιρία εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστολής. Εάν δεν το κάνει, μετά τις 7 ημέρες θα ακολουθήσει follow up call από customer service agent της AIG. Η AIG θα κανονίσει την αποστολή courier σε τοποθεσία που θα επιλέξει ο πελάτης για παραλαβή της συσκευής, χωρίς χρέωση για τον πελάτη
Ποιες είναι οι καλύψεις
Η υπηρεσία έχει διάρκεια 24 μήνες και αρχίζει από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής. Καλύπτει ζημίες σε 3 βασικές περιπτώσεις:
Απώλεια Συσκευής
Όταν χάνεται μια συσκευή λόγω Κλοπής ή Ληστείας
Δόλιες Χρεώσεις Τηλεπικοινωνίας
Οι χρεώσεις και τα έξοδα (κλήσεις, sms, data) που υπέστη ο ιδιοκτήτης της συσκευής λόγω κλοπής ή ληστείας της συσκευής και έως του ποσού των 250€ ανά γεγονός και αθροιστικά ανά περίοδο ασφάλισης (24 μήνες)
Ζημιά στη συσκευή λόγω ατυχήματος:
Πτώση που έχει αποτέλεσμα τη θραύση
Επαφή με το νερό ή άλλο υγρό στοιχείο
Πυρκαγιά
Επαφή με άμμο
Τυχαία αυξομείωση της τάσης του ρεύματος
Σημαντική Σημείωση:
Καλύπτονται έως και 2 περιστατικά ανά ασφαλιστική περίοδο (24 μήνες), που συμβαίνουν εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Δεν καλύπτονται περιστατικά που συμβαίνουν εκτός Ελληνικής Επικράτειας
Ποιες ζημιές δεν καλύπτονται
Η υπηρεσία Vodafone Replace δεν καλύπτει τις συσκευές όταν υπάρχει ζημιά:
που συνίσταται σε απώλεια εξαρτημάτων, όπως: του σετ (kit) αυτοκινήτου, θήκης συσκευής, σετ ακουστικών hands-free, κεραίας, καλωδίων
που προκλήθηκε σε συσκευή λόγω χρήσεως κατά παράβαση των οδηγιών του κατασκευαστή (ενδεικτικά παραδείγματα αφορούν την παρατεταμένη έκθεση της συσκευής σε υψηλές θερμοκρασίες, τη χρήση λάθους ή non-authorised φορτιστή που μπορεί να οδηγήσει και σε αλλαγή πλακέτας, την εγκατάσταση λογισμικού μη συμβατού με το επίσημο λογισμικό του κατασκευαστή της συσκευής)
λόγω εγκατάστασης κακόβουλου λογισμικού (όπως επίσης λόγω ηλεκτρονικού ιού)
που αφορά χρωματική αλλοίωση
που συνίσταται σε συνήθη φθορά ή σε σταδιακή χειροτέρευση της ποιότητας λειτουργίας της συσκευής
που συνίσταται σε δυσλειτουργία της συσκευής ως αποτέλεσμα ελαττωμάτων στα υλικά ή στο σχεδιασμό (αφορά κάθε πρόβλημα που παρουσιάζεται στο hardware ή στο software της συσκευής ως αποτέλεσμα του τρόπου κατασκευής της). Ενδεικτικά παραδείγματα είναι το πάγωμα οθόνης, να ανοίγει και να κλείνει χωρίς την παρέμβαση του χρήστη, να καθυστερεί σημαντικά η επανεκκίνηση (restart) της συσκευής καθώς και θέματα που αφορούν την μνήμη σε συνδυασμό με το λογισμικό της – περιορισμένη εσωτερική μνήμη μη συμβατή με τις απαιτήσεις αναβάθμισης λογισμικού, προβλήματα με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και με τη σύνδεση στο wi-fi
που συνίσταται σε επιφανειακή ζημιά στη συσκευή, όπως γρατζουνιά, φθορά του εξωτερικού στρώματος βαφής της συσκευής ή άλλη ζημία που δεν επηρεάζει την λειτουργία της
Η υπηρεσία δεν ισχύει για πελάτες που μεταφέρονται στο Vodafone Black πρόγραμμα χωρίς ανανέωση καθώς επίσης και στις περιπτώσεις που η συσκευή έχει αποκτηθεί πριν την μετάβαση στο Vodafone Black.