• English
  • Καλάθι (0)
 

Tap ‘n Pay

 

 

 

Τώρα με τη νέα εφαρμογή Tap ‘n Pay το κινητό σας γίνεται το… πορτοφόλι σας! H Alpha Bank σε συνεργασία με τη Vodafone φέρνει έναν πρωτοποριακό τρόπο για την πραγματοποίηση ανέπαφων συναλλαγών, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια!
Πώς; Απλά τοποθετώντας το κινητό σας μπροστά από το τερματικό αποδοχής καρτών (POS) με το σήμα contactless.

 

 

Πώς θα το αποκτήσω;
Ακολούθησε τα βήματα


 

 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

 

 

Δες εδώ το βίντεο 

 

 

 

Τι χρειάζομαι για να αποκτήσω Tap n’ Pay;

Αρκεί μόνο να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις:

  • Να είμαι συνδρομητής συμβολαίου* στη Vodafone & κάτοχος χρεωστικών καρτών Enter Visa ή Enter Visa Contactless στην Alpha Bank
  • Να έχω ειδική NFC SIM κάρτα, την οποία παραλαμβάνω από την Τράπεζα
  • Να έχω συσκευή που να υποστηρίζει την τεχνολογία NFC**. Τα κινητά τεχνολογίας NFC που έχουν πιστοποιηθεί για την υπηρεσία είναι: 1. Samsung Galaxy Mini2 (S-6500) 2. Samsung Galaxy S3 (GT-i9300) 3. Samsung Galaxy S4 (GT- i9506)
    *Η υπηρεσία απευθύνεται σε Συνδρομητές Συμβολαίου Vodafone (Iδιώτες & Eπαγγελματίες). Εξαιρούνται οι συνδρομητές Καρτοκινητής,Vodafone Mobile Broadband & Καρτοπρογράμματος. ** NFC: Near Field Communication. Είναι τεχνολογία ασφαλούς ανταλλαγής δεδομένων σε κοντινές αποστάσεις μεταξύ 2 τερματικών. Περισσότερες πληροφορίες για τους όρους και προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας δίνονται από αποκλειστικά από την Alpha Bank.

Ποια κινητά υποστηρίζουν την τεχνολογία NFC;

Τα κινητά τεχνολογίας NFC που έχουν πιστοποιηθεί για την υπηρεσία είναι:

  • Samsung Galaxy Mini2 (S-6500)
  • Samsung Galaxy S3 (GT-i9300)
  • Samsung Galaxy S4 (GT- i9506)
  • Vodafone Smart 4 turbo
  • Sony Xperia z

Πώς βλέπω τις συναλλαγές μου;

Η εφαρμογή Tap 'n Pay εμφανίζει όλες τις πληρωμές μου, είτε αυτές έχουν εγκριθεί είτε έχουν απορριφθεί από τα συστήματα της τράπεζας. Επιλέγω το εικονίδιο «Ιστορικό» στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής. Αυτό εμφανίζεται πάντα δίπλα στις πληροφορίες της τελευταίας συναλλαγής. Μπορώ να φιλτράρω τις πρόσφατες συναλλαγές με βάση το ύψος συναλλαγής και επίσης να δω πληροφορίες για κάθε συναλλαγή που θα επιλέξω από την λίστα.

 

Τι είναι το passcode;

To passcode είναι ένας τετραψήφιος κωδικός που λαμβάνω μετά την αίτηση για Tap 'n Pay (ταχυδρομικά σε ξεχωριστό φάκελο) & τον χρησιμοποιώ όταν θέλω να κάνω πληρωμή μέσω του κινητού μου. Συγκεκριμένα, το passcode ζητείται από την εφαρμογή Tap 'n Pay κατά την πληρωμή. Ο κωδικός πρόσβασης είναι απαραίτητος και για την ενεργοποίηση της εφαρμογής, πέρα από τις συναλλαγές με το Tap 'n Pay. Προσοχή: το passcode δεν είναι το ίδιο με το PIN της κάρτας SIM ή με της πλαστικής κάρτας enter visa.

 

Πώς αλλάζω τον κωδικό πρόσβασης (passcode);

Μέσα από το μενού «Ρυθμίσεις» που εμφανίζεται στην αρχική οθόνη της εφαρμογής Tap 'n Pay.

 

Χρειάζομαι κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας για να πραγματοποιήσω πληρωμές με το Tap ΄n Pay;

Όχι, δεν χρειάζομαι κάλυψη δικτύου για να κάνω μία contactless πληρωμή με την εφαρμογή Tap 'n Pay.

 

Λειτουργεί η εφαρμογή Tap ΄n Pay σαν μια κανονική χρεωστική κάρτα;

To Tap 'n Pay έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί όπως μία χρεωστική κάρτα. Όλες οι συναλλαγές θα χρεώνουν τον συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό μου.

 

Είναι η εφαρμογή ασφαλής;

Οι πληρωμές μέσω κινητού είναι το ίδιο ασφαλείς με τις ανέπαφες πληρωμές με κάρτα. Η εφαρμογή Tap 'n Pay περιλαμβάνει χαρακτηριστικά ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένου και του κωδικού πρόσβασης που χρησιμοποιώ για να επιβεβαιώσω τις πληρωμές που πραγματοποιώ. Για να πραγματοποιηθεί μία πληρωμή πρέπει ο έμπορος να εισάγει το ποσό στο τερματικό για έγκριση, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορώ να χρεωθώ κατά λάθος αν πλησιάσω έναν αναγνώστη ανέπαφων συναλλαγών

 

Έχω ΝFC συσκευή αλλά όχι μία από τις από τις Samsung Galaxy Mini2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4. Μπορώ να έχω την υπηρεσία Tap ‘n Pay;

Άλλη NFC συσκευή ενδεχομένως να λειτουργήσει αλλά δεν είναι, σε αυτή τη φάση τουλάχιστον, προτεινόμενη προς χρήση. Θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση στις ιστοσελίδες της Vodafone σχετικά με τις νέες εγκεκριμένες συσκευές.

 

Έχασα την συσκευή μου. Τι κάνω;

Μπορώ να καλέσω την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone στο 13830 και θα με κατευθύνει κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας για το πώς θα πρέπει να κινηθώ.