• English
  • Καλάθι (0)
 

Συχνές ερωτήσεις


Θα πρέπει η τηλεφωνική μου γραμμή να είναι PSTN ή ISDN για να ενεργοποιήσω την υπηρεσία Vodafone Business Connect;

Μπορείς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία Vodafone Business Connect είτε έχεις τηλεφωνική γραμμή PSTN είτε ISDN, χρησιμοποιώντας τον απαραίτητο εξοπλισμό τον οποίο θα σου προμηθεύσει η Vodafone.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι σημαίνει ο όρος “Κανάλια φωνής

Πρόκειται για όρο τηλεφωνίας και αναφέρεται στη δυνατότητα που έχεις να κάνεις/δέχεσαι ταυτόχρονα κλήσεις. Συνεπώς ‘2 κανάλια φωνής’ σημαίνει ότι μπορείς να πραγματοποιήσεις ταυτόχρονα 2 κλήσεις (εισερχόμενες/εξερχόμενες).

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι είναι οι υπηρεσίες DDI & DDO ;

Με την δυνατότητα DDI (Direct Dialing Inward), κάθε τηλεφωνική συσκευή που είναι συνδεδεμένη στο τηλεφωνικό κέντρο («εσωτερικό τηλέφωνο») ή απευθείας στο (Modem/Router),  μπορεί να έχει διαφορετικό αριθμό κλήσης, όπου μπορεί να δέχεται απευθείας κλήσεις (χωρίς δηλ. ο καλών να χρειάζεται νε «περάσει» λ.χ. από τη Γραμματεία).

 

H δυνατότητα DDO (Direct Dialing Outward) επιτρέπει στα εσωτερικά τηλέφωνα πίσω από το τηλεφωνικό κέντρο να δημιουργούν εξερχόμενες κλήσεις με βάση τον αριθμό του DDI που τους έχει αποδοθεί. Συνήθως παρέχεται συνδυαστικά με τη δυνατότητα DDI. 

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Η υπηρεσία Vodafone Business Connect υποστηρίζει τη χρήση FAX και συστημάτων POS;

Ναι, η υπηρεσία Vodafone Business Connect υποστηρίζει τη χρήση fax και συστημάτων POS. H σωστή λειτουργία αυτών των συσκευών, θα επιβεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό της Vodafone κατά την διάρκεια της εγκατάστασης της υπηρεσίας.  Αν για οποιοδήποτε λόγο παρουσιαστεί τεχνικό πρόβλημα μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, το τμήμα εξυπηρέτησης των εταιρικών πελατών της Vodafone θα είναι δίπλα σου για την άμεση επίλυση του.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Ο νέος τηλεφωνικός αριθμός Vodafone που θα έχω με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone Business Connect σε νέα τηλεφωνική γραμμή, τι μορφή θα έχει;

Ο νέος τηλεφωνικός αριθμός που θα αποκτήσεις με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone Business Connect, αντιστοιχεί στην περιοχή στην οποία εδρεύει η εταιρεία σου και θα έχει τη μορφή 216xxxxxxx για την Αττική, 2316xxxxxx για Θεσσαλονίκη κ.ο.κ.. Σε περίπτωση που διαθέτεις ήδη τηλεφωνικό αριθμό τον οποίο θέλεις να κρατήσεις, η Vodafone θα κάνει σε συνεργασία με σένα, όλες τις απαραίτητες ενέργειες φορητότητας του αριθμού σου.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Μπορώ να εγκαταστήσω το Vodafone DSL Router (παρέχεται στα πρόγραμμα ADSL, Lite & 2) μόνος μου;

Ναι. Σε κάθε συσκευασία υπάρχουν ακριβείς οδηγίες και οι διαδικασίες είναι απλές ακόμη και για έναν νέο χρήστη. Επιπλέον, την ημέρα ενεργοποίησης της υπηρεσίας, εξειδικευμένος τεχνικός θα σε καλέσει για να επιβεβαιώσει ότι έχεις ολοκληρώσει σωστά τα βήματα της εγκατάστασης και να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης.

 

Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει και η δυνατότητα επίσκεψης τεχνικού για την εγκατάσταση του τερματικού εξοπλισμού στο χώρο σου, με επιπλέον χρέωση.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Ποιοι είναι οι προορισμοί στα σταθερά των οποίων μπορώ να καλώ με αστική χρέωση με τα Vodafone Business Connect Lite, 2, 4, 6 & 8;

Οι προορισμοί στα σταθερά των οποίων μπορείς να καλείς με αστική χρέωση με το Vodafone Business Connect είναι οι: Αυστραλία, Βατικανό, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία (σταθερά), Η.Π.Α.(περιλαμβάνει Αλάσκα/Χαβάη), Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κύπρος, Λουξεμβούργο, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Ολλανδία, Πορτογαλία, Σιγκαπούρη, Σουηδία και Χονγκ Κονγκ.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Είναι απαραίτητη η παρουσία του Τεχνικού Υπευθύνου του Τηλεφωνικού μου Κέντρου (PBX) την ημέρα της ενεργοποίησης της υπηρεσίας Vodafone Business Connect;

Εφόσον διαθέτεις τηλεφωνικό κέντρο (PBX), είναι απαραίτητη η παρουσία και η συνεργασία του υπεύθυνου τεχνικού για τη συντήρησή του κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης της υπηρεσίας, για την ομαλή ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone Business Connect  

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Θέλω να θυμάμαι ένα νούμερο στο οποίο θα καλώ την Vodafone για κάθε θέμα που αφορά τα κινητά, τα σταθερά μου τηλέφωνα και το Internet. Υπάρχει;

Καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της Vodafone στο 1399, από κινητό ή σταθερό Vodafone ή στο 800 11 127 127 από οποιοδήποτε άλλο σταθερό νούμερο, θα λάβεις απάντηση για ό,τι θέμα σε απασχολεί, όσον αφορά τις υπηρεσίες που παρέχει η Vodafone.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Η επιλογή απλού ή golden γεωγραφικού αριθμού στα προγράμματα Vodafone Business Connect τι ακριβώς σημαίνει;

Τα Golden είναι «εύκολα» νούμερα γιατί περιλαμβάνουν επανάληψη, συμμετρικότητα ή συνέχεια ψηφίων. Ετσι πχ μπορεί να έχουν τα τρία τελευταία ψηφιά τους όμοια.

 

Μπορείς να ατα αποκτήσεις, με επιπλέον χρέωση, δηλώνοντας την επιθυμία σου αυτή, στην αίτηση ενεργοποίησης της υπηρεσίας Vodafone Business Connect.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Αν έχω τηλεφωνικό κέντρο IP-PBX θα μπορέσω να εκμεταλλευτώ την υπηρεσία Vodafone Business Connect;

Συνήθως τα τηλεφωνικά κέντρα IP-PBXs που χρησιμοποιούνται χρησιμεύουν στο να διακινούν την εσωτερική τηλεφωνία του πελάτη μέσω IP τεχνολογίας, ενώ με το δημόσιο δίκτυο συνδέονται με κλασικές διεπαφές όπως BRI ή PRI. Σε τέτοιες περιπτώσεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το IP-PBX σας όπως πριν και να το συνδέσετε (πχ μέσω BRI ή PRI διεπαφής) με τον εξοπλισμό του Vodafone Business Connect. Εάν το IP-PBX σου απαιτεί άμεση παροχή IP παλμού ως μέσο συνδεσιμότητας με τον τηλεπικοινωνιακό σου πάροχο, αυτή η λύση θα είναι δυνατή σε μεταγενέστερο χρόνο.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Μπορώ σε κάποια εσωτερικά μου νούμερα να έχω αποκλειστική γραμμή;

Ναι. Τα modem/routers της υπηρεσίας υποστηρίζουν αυτή τη λειτουργία και την απαραίτητη ρύθμιση τους θα την κάνει ο εγκαταστάτης της Vodafone  σε συνεννόηση με τον εγκαταστάτη του τηλεφωνικού σου κέντρου (PBX) κατά την εγκατάσταση της υπηρεσίας. Χρειάζεται όμως να το υποστηρίζει και το τηλεφωνικό σου κέντρο (τα περισσότερα το υποστηρίζουν) και να παραμετροποιηθεί ώστε να στέλνει τις εξερχόμενες κλήσεις σε ένα συγκεκριμένο κανάλι. Έτσι για παράδειγμα ένα από τα 6 κανάλια του Vodafone Business Connect 6 μπορεί να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις ενός εσωτερικού.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Θα υπάρχει ενημέρωση για την κατάσταση της αίτησης μου ανά πάσα στιγμή;

Για να ενημερωθείτε για την κατάσταση της αίτησης ενεργοποίησης της υπηρεσίας Vodafone Business Connect, μπορείτε είτε να καλέσετε το 1399 (από Vodafone κινητό ή σταθερό) ή 800 11 127 127 (από οποιοδήποτε άλλο νούμερο),  είτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Vodafone.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Tο FAX θα καταναλώνει από τον προπληρωμένο χρόνο των σταθερών Vodafone Business Connect συνδέσεων;

Ναι. Το fax είναι μια κανονική κλήση η οποία συνυπολογίζεται από το διαθέσιμο χρόνο ομιλίας προς σταθερά που συνολικά συμπεριλαμβάνεται στην υπηρεσία που έχεις επιλέξει.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Ποια είναι η χρέωση για την αναβάθμιση των τηλεφωνικών γραμμών της υπηρεσίας Vodafone Business Connect (από 2 έως 8);

Εάν επιθυμείς να αναβαθμίσεις τα χαρακτηριστικά του πακέτου που διαθέτεις (π.χ. περισσότερες γραμμές, απεριόριστες κλήσεις προς κινητά Vodafone κλπ), απλά χρεώνεσαι με το νέο μηνιαίο πάγιο, χωρίς να απαιτείται καταβολή επιπρόσθετων τελών ενεργοποίησης.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι είναι μια ISDN PRI;

Η πρωτεύουσα σύνδεση ISDN απευθύνεται κυρίως σε μεγάλες επιχειρήσεις & οργανισμούς & αποτελείται από 30 κανάλια φωνής

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι κερδίζω με μια ISDN PRI;

Βασικό πλεονέκτημα μιας PRI είναι η ευκολία διαχείρισης. Με μία PRI:

 

  • η επιχείρηση σου αποκτά τριάντα κανάλια φωνής τα οποία μπορεί να διαχειρίζεται ευέλικτα ανάλογα με τις ανάγκες της.
  • η επιχείρηση σου δέχεται ένα συνολικό αναλυτικό λογαριασμό
  • μπορούν να αντιστοιχίσουν εκατοντάδες συνεχόμενοι τηλεφωνικοί αριθμοί.
Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι είναι η Θύρα FXO – Foreign eXchange Office;

Είναι η αναλογική (PSTN) θύρα η οποία λαμβάνει  το αναλογικό σήμα από μια FXS θύρα. Παράδειγμα αποτελεί η υποδοχή της τηλεφωνικής συσκευής στην οποία συνδέουμε το τηλεφωνικό καλώδιο που έρχεται από τον τοίχο ή η αντίστοιχη θύρα στο τηλεφωνικό κέντρο στην οποία συνδέεται η τηλεφωνική γραμμή που έρχεται επίσης από τον τοίχο, ή το CPE του παρόχου.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι είναι η Θύρα BRI/PRI;

Είναι η θύρα η οποία λαμβάνει ή παρέχει ψηφιακό σήμα ISDN (2 ή 30 κανάλια αντίστοιχα) σε μια συσκευή (χρησιμοποιείται κοινός όρος για παροχή και λήψη, σε αντίθεση με το αναλογικό PSTN σήμα στο οποίο έχουμε διαχωρισμό όρων σε FXS και FXO).

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι είναι η ευρυζωνική πρόσβαση;

Ευρυζωνική πρόσβαση (broadband access) είναι μία υψηλής ταχύτητας σύνδεση και αποκαλείται ευρυζωνική επειδή καλύπτει ένα μεγάλο μέρος του φάσματος συχνοτήτων και η αποστολή και παραλαβή δεδομένων είναι πολύ υψηλότερη από μια απλή σύνδεση. Παράλληλα, είστε πάντα συνδεδεμένος με το Internet. Η ευρυζωνική πρόσβαση χρησιμοποιεί την τεχνολογία ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) που μετατρέπει την ήδη υπάρχουσα απλή τηλεφωνική σύνδεση που υπάρχει στον χώρο σου, σε υψηλής ταχύτητας ψηφιακή γραμμή.

Σου φάνηκε χρήσιμο;
Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;

 

 

 

Δες επίσης

My account