• English
  • Καλάθι (0)
 

Συχνές ερωτήσεις


Μπορώ να μεταφέρω τον αριθμό μου στη Vodafone;

Βεβαίως, η διαδικασία ονομάζεται φορητότητα και μπορεί να γίνει online κάνοντας κλικ εδώ, σε κατάστημα της Vodafone ή απλά καλώντας δωρεάν το 13894.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τί σημαίνει φορητότητα;

Φορητότητα  είναι η μεταφορά ενός τηλεφωνικού αριθμού είτε κινητού ή είτε σταθερού από έναν πάροχο σε έναν άλλο.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Υπάρχει χρέωση για την φορητότητα;

Η Vodafone δεν χρεώνει τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Αν η αίτηση μου για να έρθω στη Vodafone απορρίφθηκε, τί θα πρέπει να κάνω;

Ανάλογα με το λόγο της απόρριψης, θα σε ενημερώσουμε προκειμένου να κάνεις  τις απαραίτητες ενέργειες για να μπορέσουμε να επανυποβάλουμε την αίτηση και να γίνει δεκτή από το δίκτυο δότη. Για παράδειγμα ένας από τους συχνότερους λόγους απόρριψης είναι τα λανθασμένα στοιχεία, όπου θα πρέπει να γίνει εκ νέου υποβολή με τα σωστά.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Πόσες μέρες θα χρειαστούν για να φέρω τον αριθμό μου στη Vodafone;

H φορητότητα μπορεί να υλοποιηθεί από  1 εργάσιμη ημέρα έως και 3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με το πόσο σύντομα θα απαντήσει το δίκτυο δότη.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Αν η φορητότητα μου ολοκληρώθηκε αλλά δεν δέχομαι κλήσεις τί πρέπει να κάνω;

Θα χρειαστεί να κάνεις  μια επανεκκίνηση στην συσκευή σου  και σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχιστεί να καλέσεις το νέο σου πάροχο για να ελεγχθεί.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τί χρειάζεται να ξέρω για τη μεταβίβαση;

Η μεταβίβαση υποβάλλεται σε κατάστημα Vodafone και  χρειάζονται και  οι 2 συμβαλλόμενοι με αποδεικτικά ταυτοπροσωπίας. Ο νέος συνδρομητής θα πρέπει να προσκομίσει όλα τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για μία νέα σύνδεση (εκκαθαριστικό, λογαριασμός ΔΕΚΟ). Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 5 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που υπάρχει αναπόσβεστο ποσό επιδότησης  μπορείς να επιλέξεις είτε η υποχρέωση απόσβεσής του να μεταβιβαστεί στο νέο συνδρομητή είτε να πληρωθεί από τον παλαιό συνδρομητή. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Vodafone.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Μπορώ να μεταβιβάσω τηλέφωνο ιδιώτη σε εταιρία ή το αντίστροφο;

Βεβαίως, η διαδικασία μπορεί να γίνει  σε κατάστημα Vodafone εφόσον παραβρεθούν και οι 2 συμβαλλόμενοι με τα αποδεικτικά ταυτοπροσωπίας.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Υπάρχει χρέωση για τη μεταβίβαση;

Για την μεταβίβαση της γραμμής σου θα υπάρξει χρέωση 5 €, η οποία θα επιβαρύνει τον αποδέκτη της γραμμής.
Σου φάνηκε χρήσιμο;
Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;

 

 

 

Δες επίσης

My account