• English
  • Καλάθι (0)
 

Συχνές ερωτήσεις


Μπορώ να μεταφέρω τον αριθμό μου στη Vodafone;

Βεβαίως, η διαδικασία ονομάζεται φορητότητα. Μπορείς να εκδηλώσεις το ενδιαφέρον σου online κάνοντας κλικ εδώ, σε κατάστημα της Vodafone ή απλά καλώντας δωρεάν το 13894.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τί σημαίνει φορητότητα;

Είναι η δυνατότητα που έχει ο κάθε συνδρομητής να διατηρεί τον τηλεφωνικό αριθμό του όταν αλλάζει φορέα παροχής υπηρεσίας, μεταβαίνει δηλαδή από έναν πάροχο (πάροχο-δότη) σε άλλον πάροχο (πάροχο-δέκτη).

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Υπάρχει χρέωση για την φορητότητα;

Η Vodafone δεν χρεώνει τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Αν η αίτηση μου για να έρθω στη Vodafone απορρίφθηκε, τί θα πρέπει να κάνω;

Ανάλογα με το λόγο της απόρριψης, θα σε ενημερώσουμε προκειμένου να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες για να μπορέσουμε να επανυποβάλουμε την αίτηση και να γίνει δεκτή από το δίκτυο δότη. Για παράδειγμα ένας από τους συχνότερους λόγους απόρριψης είναι τα λανθασμένα στοιχεία (Α.Φ.Μ. ή Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας), όπου θα πρέπει να γίνει εκ νέου υποβολή με τα σωστά.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Πόσες μέρες θα χρειαστούν για να φέρω τον αριθμό μου στη Vodafone;

H φορητότητα των αριθμών κινητής τηλεφωνίας θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες ημέρες, με την επιφύλαξη τυχόν καθυστερήσεων οι οποίες μπορεί να οφείλονται στον συνδρομητή, όπως για παράδειγμα η υποβολή αιτήματος ενεργοποίησης του αριθμού του σε ημερομηνία διαφορετική από την ημερομηνία που απορρέει από την παραπάνω προθεσμία ή η καθυστερημένη λήψη της κάρτας SIM.

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που η αίτηση φορητότητας ενός αριθμού δεν έχει υλοποιηθεί εντός ενός μήνα από την υποβολή της στον πάροχο-δέκτη, αυτή ακυρώνεται αυτοδικαίως.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Αν η φορητότητα μου ολοκληρώθηκε αλλά δεν δέχομαι κλήσεις τί πρέπει να κάνω;

Θα χρειαστεί να κάνεις  μια επανεκκίνηση στην συσκευή σου  και σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχιστεί να καλέσεις το νέο σου πάροχο για να ελεγχθεί.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τί χρειάζεται να ξέρω για τη μεταβίβαση;

Η μεταβίβαση υποβάλλεται σε κατάστημα Vodafone και  χρειάζονται και  οι 2 συμβαλλόμενοι με αποδεικτικά ταυτοπροσωπίας. Ο νέος συνδρομητής θα πρέπει να προσκομίσει όλα τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για μία νέα σύνδεση (εκκαθαριστικό, λογαριασμός ΔΕΚΟ). Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 5 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που υπάρχει αναπόσβεστο ποσό επιδότησης  μπορείς να επιλέξεις είτε η υποχρέωση απόσβεσής του να μεταβιβαστεί στο νέο συνδρομητή είτε να πληρωθεί από τον παλαιό συνδρομητή. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Vodafone.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Μπορώ να μεταβιβάσω τηλέφωνο ιδιώτη σε εταιρία ή το αντίστροφο;

Μπορείς να επισκεφθείς ένα κατάστημα της Vodafone.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Υπάρχει χρέωση για τη μεταβίβαση;

Για την μεταβίβαση της γραμμής σου θα υπάρξει χρέωση 5 €, η οποία θα επιβαρύνει τον αποδέκτη της γραμμής.
Σου φάνηκε χρήσιμο;

Μπορώ να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας που υπέβαλα για τη μεταφορά του αριθμού μου στην Vodafone;

Βεβαίως. Μπορείς να επισκεφθείς ένα κατάστημα της Vodafone ή απλά να καλέσεις δωρεάν το 13894.

Σου φάνηκε χρήσιμο;
Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;

 

 

 

Δες επίσης

My account