• English
  • Καλάθι (0)
 

Ενεργοποίηση

Η ενεργοποίηση της συσκευής μπορεί να γίνει:

 

  • κάνοντας login στην υπηρεσία My Account
  • καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών στο 13830 ή στο 1399 ή
  • σε οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone κάνοντας το αντίστοιχο αίτημα

Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να δηλώσεις τον αριθμό IMEI της συσκευής σου, τους αριθμούς των κινητών σου τηλεφώνων και τη διεύθυνση κατοικίας που τοποθετείται η συσκευή.

 

 

 

Warning -

Για να έχεις βέλτιστη 3G κάλυψη στο κινητό σου τηλέφωνο μέσω της λύσης Vodafone Full Σήμα, θα πρέπει να λάβεις πρώτα ένα SMS στο κινητό τηλέφωνο που να επιβεβαιώνει  την ενεργοποίησή του. Σε περίπτωση που λάβεις το SMS ενεργοποίησης αλλά το 3G σήμα του κινητού σου δεν έχει βελτιωθεί, ενδεχομένως να χρειαστεί επανεκκίνηση του κινητού τηλεφώνου ή/και της συσκευής Vodafone Full Σήμα.

 

 

 

Ενεργοποίηση μέσω του My Account
Για την ενεργοποίηση της συσκευής Vodafone Full Σήμα μέσω του My Account, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  1. Άνοιξε στον υπολογιστή σου, το πρόγραμμα πλοήγησης (browser), επισκέψου τη διεύθυνση www.vodafone.gr και κάνε login στο My Account
  2. Κάνε κλικ στην επιλογή "Οι Υπηρεσίες μου / Vodafone Full Σήμα", μετά στην επιλογή "Ενεργοποίηση νέου Vodafone Full Σήμα" και καταχώρησε τα στοιχεία που σου ζητούνται
  3. Αφού γίνει η επεξεργασία των στοιχείων, θα λάβεις SMS με την επιβεβαίωση ότι η συσκευή έχει ενεργοποιηθεί
  4. Μετά την παραλαβή του SMS με την επιβεβαίωση ότι η συσκευή έχει ενεργοποιηθεί κι εφόσον η λυχνία LED της συσκευής είναι μπλε χρώμα, πλέον, μπορείς να χρησιμοποιείς τη συσκευή για να κάνεις κλήσεις ή να έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο από κινητό τηλέφωνο

 

 

Τι σημαίνουν οι φωτεινές ενδείξεις;


 Vodafone Full Σήμα Η σύνδεση βρίσκεται σε εξέλιξη
Η σύνδεση ολοκληρώθηκε
Τουλάχιστον ένα τηλέφωνο συνδέεται και
πραγματοποιεί κλήση ή χρησιμοποιεί δεδομένα
  Μηνύματα σφάλματος
Υπάρχει πρόβλημα στη σύνδεση της συσκευής Vodafone Full Σήμα με το ρούτερ σας – ελέγξτε τις ρυθμίσεις του ρούτερ σας (πρόβλημα IP)
Υπάρχει πρόβλημα στη σύνδεση της συσκευής Vodafone Full Σήμα στο διαδίκτυο – ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο
Η συσκευή Vodafone Full Σήμα δεν μπορεί να συνδεθεί στο δίκτυο της Vodafone – βεβαιωθείτε ότι έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία ενεργοποίησης (Βήμα 1) ή επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών
Σε περίπτωση βλάβης υλικού, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών

 

Σημαντικές σημειώσεις
Οι κινητές υπηρεσίες που δρομολογούνται μέσω του Vodafone Full Σήμα εξαρτώνται από την υπηρεσία ευρυζωνικής πρόσβασης στο διαδίκτυο (ADSL) που παρέχεται από τον πάροχο που χρησιμοποιείται.

Η συσκευή δεν λειτουργεί σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.

Σε περίπτωση που διακοπεί το ρεύμα ή η σύνδεση ADSL, δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση κλήσεων προς αριθμούς έκτακτης ανάγκης εκτός εάν το κινητό τηλέφωνο συνδεθεί απ’ ευθείας με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της Vodafone.

Οι αρμόδιες αρχές για την διαχείριση έκτακτης ανάγκης μπορεί να χρησιμοποιήσουν τη διεύθυνση κατοικίας σου που δήλωσες κατά την ενεργοποίηση της συσκευής προκειμένου να εντοπίσουν τη θέση σου. Για το λόγο αυτό πρέπει να ενημερώσεις τη Vodafone πριν από κάθε αλλαγή διεύθυνσης της συσκευής.

Αυτός ο εξοπλισμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Ελλάδα.