• English
  • Καλάθι (0)
 

Εντοπισμός κακόβουλων και ενοχλητικών κλήσεων

Πληροφορίες και οδηγίες

Σύμφωνα με την υπ.αριθμόν 2322/2006 Πράξη της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών (Α.Δ.Α.Ε.) και βάσει του άρθρου 8 παρ. 7 του Ν.3471/06, η Εταιρεία μας ικανοποιεί αιτήματα συνδρομητών μόνο του δικτύου μας, που αφορούν την καταγραφή κακόβουλων ή και ενοχλητικών κλήσεων που ενδεχομένως θα δεχθούν από όλα τα δίκτυα προς τον προσωπικό αριθμό τους -κινητό και σταθερό Vodafone για το σπίτι / γραφείο - για μελλοντικό διάστημα μέχρι και 15 ημέρες.

 

Η χορήγηση των κλήσεων πραγματοποιείται κατόπιν υποβολής μόνον της συγκεκριμένης αίτησης (f773-issue4) του συνδρομητή καθώς και του χρήστη στην περίπτωση που είναι διαφορετικός από το συνδρομητή.

Εφόσον η αίτηση πληροί τις προϋποθέσεις, όσοι καλούν τον αριθμό του αιτούντα, κατά το δηλωθέν διάστημα, υποχρεωτικά θα ακούν το κάτωθι ηχογραφημένο μήνυμα πριν από τη σύνδεση:


"Ο συνδρομητής που καλείτε έχει ενεργοποιήσει την δυνατότητα εξουδετέρωσης της υπηρεσίας απόκρυψης αριθμού κλήσης. Εφόσον η κλήση απαντηθεί ο αριθμός σας, η ημερομηνία, η ώρα και η διάρκεια της κλήσης θα διατεθούν στον συνδρομητή που καλείτε."

 
Διάθεση αίτησης

Μπορείς να κατεβάσεις την αίτηση σε μορφή pdf ή να τη προμηθευτείς:

  • Από τα Καταστήματα Vodafone (Vshops)
  • Από την Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Services 13830) για αποστολή της αίτησης μέσω fax/mail στον αιτούντα
  • Από τα κεντρικά γραφεία της Vodafone στο Χαλάνδρι, Τζαβέλα 1-3, σε εργάσιμες ημέρες & ώρες (Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 έως 17:00)



Συμπλήρωση αίτησης


1. Παράδοση ή αποστολή με συστημένη επιστολή / courier στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας

Για πελάτες λιανικής / ατομικές επιχειρήσεις:

  • Επικυρωμένο αντίγραφο :
    • Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας (σε ισχύ) ή
    • Διαβατηρίου (σε ισχύ) ή
    • Διπλώματος οδήγησης

    του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)

Η αίτηση θα πρέπει να έχει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)



Για εταιρικούς πελάτες (π.χ. τράπεζες, εταιρείες ΟΕ/ΕΕ/ΑΕ/ΕΠΕ):

  • Επικυρωμένο αντίγραφο
    • Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας (σε ισχύ) ή
    • Διαβατηρίου (σε ισχύ) ή
    • Διπλώματος οδήγησης

    του χρήστη

  • Σφραγίδα εταιρείας στην 1 στήλη της 2ης σελίδας της αίτησης.

Η αίτηση θα πρέπει να έχει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του νομίμου εκπροσώπου ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)

 

2. Υποβολή σε κατάστημα Vodafone

 

Για πελάτες λιανικής / ατομικές επιχειρήσεις:

  • Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας (σε ισχύ) ή
  • Διαβατηρίου (σε ισχύ) ή
  • Διπλώματος οδήγησης


του συνδρομητή ή και του χρήστη (στην περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο)


Για εταιρικούς πελάτες (π.χ. τράπεζες, εταιρείες ΟΕ/ΕΕ/ΑΕ/ΕΠΕ):

  • Αστυνομικού δελτίου ταυτότητας (σε ισχύ) ή
  • Διαβατηρίου (σε ισχύ) ή
  • Διπλώματος οδήγησης

    του νομίμου εκπροσώπου και του χρήστη

  • Σφραγίδα εταιρείας στην 1 στήλη της 2ης σελίδας της αίτησης.

 



Η πρωτότυπη αίτηση με τα δικαιολογητικά αποστέλλονται με ευθύνη του αιτούντα με συστημένη επιστολή ή ταχυμεταφορές στην κάτωθι διεύθυνση

VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.Ε.Τ.
Τζαβέλα 1-3, Χαλάνδρι,
Τ.Κ. 152 31    
Για τον «ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΚΑΚΟΒΟΥΛΩΝ ή ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ»