• English
  • Καλάθι (0)
 

Smart Code

Smart Code

 

 

Για να εγγραφείς στο smartcode συμπληρώνεις μια απλή αίτηση στα καταστήματα Vodafone προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:
 

  • Φωτοτυπία του ΦΕΚ εκπροσώπησης / καταστατικό  της εταιρίας
  • Σφραγίδα της εταιρείας
  • Ταυτότητα του νομίμου εκπροσώπου ή του εξουσιοδοτούμενου από τον νόμιμο εκπρόσωπο
  • Εξουσιοδότηση του νομίμου εκπροσώπου προς τον αιτούντα (εφόσον είναι διαφορετικός από τον νόμιμο εκπρόσωπο)
  • Φωτοτυπία της ταυτότητας του υπευθύνου επικοινωνίας (εκπρόσωπος της εταιρίας) εφόσον ως υπεύθυνος επικοινωνίας δεν ορίζεται ο νόμιμος εκπρόσωπος

Οι ατομικές επιχειρήσεις δεν είναι απαραίτητο να προσκομίσουν αντίστοιχη νομιμοποίηση του υπογράφοντος νομίμου εκπροσώπου.

Επιπλέον μπορείς να παραδώσεις τη συμπληρωμένη αίτηση μαζί με τα παραπάνω δικαιολογητικά, στον σύμβουλο πωλήσεων που σε εκπροσωπεί ή να τη στείλεις στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με συστημένη αλληλογραφία στη διεύθυνση Σοφ.Βενιζέλου 11 & Σερρών, Τ.Κ. 14123, Λυκόβρυση, ή στο fax 210-4279222.

Κατέβασε την αίτηση εγγραφής Smart Code
 
Μην ξεχάσεις να συμπληρώσεις το e-mail σου, για να σε ενημερώσουμε για την ημερομηνία υλοποίησης των αιτημάτων που υποβάλεις, μέσω Smart Code.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάλεσε δωρεάν από το Vodafone κινητό σου στο 1399

Με την κατάθεση της αίτησής σου, θα λάβεις ένα sms με τον προσωπικό σου κωδικό Smart Code.

Η εγγραφή σου στην υπηρεσία έχει ολοκληρωθεί.

Φύλαξε τον κωδικό σου! Θα σου ζητείται κάθε φορά που θα κάνεις χρήση της υπηρεσίας.

Σε περίπτωση απώλειας του κωδικού σου κάλεσε δωρεάν από το Vodafone κινητό σου στο 1399

Εγγραφή στο My account
Με τη χρήση του του προσωπικού σου κωδικού smartcode μπορείς να εγγραφείς χωρίς άλλη ταυτοποίηση μόνο με τη χρήση (smart code).

Κατάθεση αιτημάτων τηλεφωνικά

  • Τηλεφώνησε στο τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (1399)
  • Ενημέρωσε τον υπάλληλο της Vodafone ότι διαθέτεις μυστικό προσωπικό κωδικό (Smart Code)
  • Επιβεβαίωσε  2 από τα 5 ψηφία του κωδικού (Smart Code) που σου έχει σταλεί μέσω ταχυδρομείου αλλά και με SMS στο κινητό σου
  • Επιβεβαίωσε τα προσωπικά σου στοιχεία
  • Υπέβαλε τα αιτήματα που επιθυμείς τηλεφωνικά

Κατάθεση αιτημάτων μέσω καταστήματος Vodafone

  • Επισκέψου ένα κατάστημα Vodafone
  • Πληκτρολόγησε τον προσωπικό σου κωδικό (Smart Code) όπου σου ζητηθεί
  • Υπέβαλε τα αιτήματα που επιθυμείς, χωρίς να χρειάζεται να υποβάλεις άλλα δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας

Διαθέσιμα αιτήματα που μπορείς, ενδεικτικά, να υποβάλεις και τηλεφωνικά και στο κατάστημα

  • Aνανέωση συμβολαίου με επιδότηση νέας συσκευής
  • Aλλαγή στη μορφή ανάλυσης των κλήσεων
  • Aλλαγή στοιχείων πελάτη
  • Aλλαγή του προγράμματος χρήσης
  • Aντίγραφα μηνιαίων λογαριασμών ή τιμολογίων
  • Aντικατάσταση κάρτας SIM
  • Aνακοίνωση του κωδικού σου PUK
  • Aλλαγή αριθμού κλήσης
  • Eνεργοποίηση / απενεργοποίηση υπηρεσιών (π.χ. e-mail, roaming κ.τ.λ.) φραγή π.χ. λόγω απώλειας ή κλοπής
  • Aλλαγή μυστικού προσωπικού κωδικού (Smart Code)


Στις περισσότερες από τις παραπάνω περιπτώσεις, ενημερώνεσαι αυτόματα, μέσω e-mail, για την υποβολή και την υλοποίηση των αιτημάτων σου.

Tab4 conten

Εγγραφή στο My account
Με τη χρήση του του προσωπικού σου κωδικού smartcode μπορείς να εγγραφείς χωρίς άλλη ταυτοποίηση μόνο με τη χρήση (smart code).

Κατάθεση αιτημάτων τηλεφωνικά

  • Τηλεφώνησε στο τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (1399)
  • Ενημέρωσε τον υπάλληλο της Vodafone ότι διαθέτεις μυστικό προσωπικό κωδικό (Smart Code)
  • Επιβεβαίωσε  2 από τα 5 ψηφία του κωδικού (Smart Code) που σου έχει σταλεί μέσω ταχυδρομείου αλλά και με SMS στο κινητό σου
  • Επιβεβαίωσε τα προσωπικά σου στοιχεία
  • Υπέβαλε τα αιτήματα που επιθυμείς τηλεφωνικά

 

Κατάθεση αιτημάτων μέσω καταστήματος Vodafone

  • Επισκέψου ένα κατάστημα Vodafone
  • Πληκτρολόγησε τον προσωπικό σου κωδικό (Smart Code) όπου σου ζητηθεί
  • Υπέβαλε τα αιτήματα που επιθυμείς, χωρίς να χρειάζεται να υποβάλεις άλλα δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας


Διαθέσιμα αιτήματα που μπορείς, ενδεικτικά, να υποβάλεις και τηλεφωνικά και στο κατάστημα

  • Aνανέωση συμβολαίου με επιδότηση νέας συσκευής
  • Aλλαγή στη μορφή ανάλυσης των κλήσεων
  • Aλλαγή στοιχείων πελάτη
  • Aλλαγή του προγράμματος χρήσης
  • Aντίγραφα μηνιαίων λογαριασμών ή τιμολογίων
  • Aντικατάσταση κάρτας SIM
  • Aνακοίνωση του κωδικού σου PUK
  • Aλλαγή αριθμού κλήσης
  • Eνεργοποίηση / απενεργοποίηση υπηρεσιών (π.χ. e-mail, roaming κ.τ.λ.)
  • φραγή π.χ. λόγω απώλειας ή κλοπής
  • Aλλαγή μυστικού προσωπικού κωδικού (Smart Code)


Στις περισσότερες από τις παραπάνω περιπτώσεις, ενημερώνεσαι αυτόματα, μέσω e-mail, για την υποβολή και την υλοποίηση των αιτημάτων σου.