• English
  • Καλάθι (0)
 

Στρατηγική

 

Το 2015-2016 ο Όμιλος Vodafone επαναπροσδιόρισε τη στρατηγική του στον τομέα της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Αντίστοιχα και στη Vodafone Ελλάδας προχωρήσαμε σε επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής μας λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

  • τη νέα στρατηγική του Ομίλου Vodafone,
  • τα ανανεωμένα Ουσιώδη Θέματα, όπως αυτά προέκυψαν μέσα από την ετήσια ανάλυση της επίδρασης που έχει η λειτουργία της εταιρείας, ώστε να αναγνωρίζουμε τα θέματα που επηρεάζουν και καθορίζουν το παρόν και το μέλλον της εταιρείας μας, καθώς και από το διαβούλευση με τα Ενδιαφερόμενα Μέρη, με στόχο να διερευνήσουμε τη γνώμη τους ως προς τη σημαντικότητα των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία μας,
  • το οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον στην Ελλάδα.

Οι 3 νέοι στρατηγικοί πυλώνες έχουν τη δυνατότητα να επιφέρουν κοινωνικο-οικονομικά οφέλη για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της εταιρείας, καθώς και για το περιβάλλον και την ευρύτερη κοινωνία. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι η επιτυχία αυτών είναι συνδεδεμένη και με την επίτευξη των βασικών μακροπρόθεσμων επιχειρηματικών μας στόχων, ενώ βρίσκονται και σε εναρμόνιση με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπυτξης 2030 του ΟΗΕ που επακολούθησαν.

 

Ενδυνάμωση της Γυναίκας

  1. Πολιτικές και Πρωτοβουλίες της Vodafone Ελλάδας
  2. Στήριξη της Πρωτοβουλίας HeForShe του ΟΗΕ

Στήριξη της Απασχόλησης και Ενίσχυση των Δεξιοτήτων των Νέων

  1. Αγορά Εργασίας - Discover Vodafone
  2. Νεανική Επιχειρηματικότητα - CU Restart Up @ Ρομάντσο

Περιβαλλοντική Αποδοτικότητα

  1. Ενεργειακή Αποδοτικότητα
  2. Μείωση, Επαναχρησιμοποίηση, Ανακύκλωση
  3. Χρήση και Προώθηση Φιλικών προς το Περιβάλλον Προϊόντων και Υπηρεσιών
  4. Ενίσχυση των Επιχειρήσεων με Παράλληλα Οφέλη για το Περιβάλλον

Επιπλέον, στη Vodafone Ελλάδας, ο 4ος στρατηγικός πυλώνας, ο οποίος είναι για εμάς εξίσου σημαντικός, είναι αυτός της στήριξης της ελληνικής κοινωνίας μέσα από προγράμματα που χρηματοδοτούνται από το Ίδρυμα Vodafone που μέσα από την αξιοποίηση της τεχνολογίας και με τη συνεργασία έγκριτων φορέων, έχουν ως στόχο την κάλυψη άμεσων σημερινών αναγκών της κοινωνίας.

 

Η βάση μας για τη στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξςη δεν θα μπορούσε να είναι παρά η εφαρμογή πρακτικών Εταιρικής Διακυβέρνησης και Διαχείρισης, καθώς και η εφαρμογή όλων εκείνων των προγραμμάτων και πρωτοβουλιών που έχουν ως σκοπό την υπεύθυνη λειτουργία της εταιρείας σε κάθε δραστηριότητά της.

 

    Υπεύθυνη Λειτουργία

  1. Εργαζόμενοι
  2. Εξαιρετική Εμπειρία Πελάτη
  3. Απόρρητο και Ασφάλεια Επικοινωνιών
  4. Ανάπτυξη Δικτύου
  5. Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
  6. Ασφαλής Χρήση Προϊόντων και Υπηρεσιών