• English
  • Καλάθι (0)
 

Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Ως επακόλουθο της συνεργασίας με προμηθευτές και Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς και με γνώμονα κανόνες καλών πρακτικών, ο Όμιλος Vodafone ανέπτυξε Κώδικα Ηθικής Αγοράς για τον καθορισμό κοινωνικών και περιβαλλοντικών προτύπων. Με στόχο την ενσωμάτωση των αρχών της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην εφοδιαστική αλυσίδα, στη Vodafone συνεργαζόμαστε με τους προμηθευτές μας για να τους βοηθήσουμε να υιοθετήσουν τις αρχές του Κώδικα Ηθικής Αγοράς και να βελτιώσουν τη δική τους περιβαλλοντική και κοινωνική επίδοση. Καλούμε όλους τους συνεργάτες μας να ακολουθήσουν ή να αποφύγουν πρακτικές που αναφέρονται στον Κώδικα. Συγκεκριμένα, ο Κώδικας Ηθικής Αγοράς αφορά στους παρακάτω άξονες:


1. Παιδική εργασία
2. Εξαναγκαστική εργασία
3. Ώρες εργασίας
4. Αμοιβή
5. Πειθαρχία / Συμμόρφωση
6.  Άνιση μεταχείριση
7.  Ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι / Δικαίωμα στη συλλογική διαπραγμάτευση
8. Καταπολέμηση δωροδοκίας & διαφθοράς / Ατομική συμπεριφορά
9. Απάτη και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα
10. Υπεύθυνη εξόρυξη ορυκτών
11. Υγεία και ασφάλεια
12. Περιβάλλον
13. Κλιματική αλλαγή
14. Speak up

 

Η συμμόρφωση των προμηθευτών και των συνεργατών της εταιρείας με τις αρχές του Κώδικα Ηθικής Αγοράς αποτελεί συμβατική τους υποχρέωση, καθώς οι αρχές αυτές έχουν συμπεριληφθεί σε όλες τις συμβάσεις που υπογράφει η εταιρεία με τους προμηθευτές και συνεργάτες της. Για να πετύχουμε περαιτέρω βελτίωση στην εφοδιαστική αλυσίδα, ζητούμε από τους προμηθευτές και συνεργάτες μας να απαιτήσουν την υιοθέτηση του Κώδικα Ηθικής Αγοράς και από τους δικούς τους προμηθευτές και συνεργάτες. Επίσης, σε κάθε ευκαιρία επικοινωνίας μας μαζί τους για επιμέρους θέματα του Κώδικα Ηθικής Αγοράς, υπενθυμίζουμε τον Κώδικα στο σύνολο του,  εξασφαλίζοντας την κατανόηση από πλευράς τους της εξίσου βαρύτητας  όλων των αρχών.

 

Για να ανατρέξετε στο κείμενο του Κώδικα, πατήστε εδώ

Στον Όμιλο Vodafone έχουμε αναπτύξει ειδική διαδικασία που καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο η Vodafone ξεκινάει τη συνεργασία της με νέους προμηθευτές. Κάθε νέος προμηθευτής, θα πρέπει απαραίτητα να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

 

  • Εγγραφή στο ηλεκτρονικό μητρώο προμηθευτών και αποδοχή των κανόνων του Κώδικα Ηθικής Αγοράς
  • Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Αυτό-αξιολόγησης στο οποίο ο προμηθευτής καλείται να δώσει λεπτομέρειες σε σχέση με το επίπεδο συμμόρφωσης της λειτουργίας του με τις επιμέρους αρχές του Κώδικα Ηθικής Αγοράς της Vodafone

Με βάση τις απαντήσεις του κάθε προμηθευτή στο ερωτηματολόγιο Αυτό-αξιολόγησης, διενεργείται Ανάλυση Επικινδυνότητας της συνεργασίας της εταιρείας με τον εκάστοτε προμηθευτή. Με βάση τα αποτελέσματα της Ανάλυσης αποφασίζεται:

 

  • η απευθείας έναρξη της συνεργασίας της εταιρείας με τον συγκεκριμένο προμηθευτή ή
  • η διεξαγωγή επιτόπιας επιθεώρησης στις εγκαταστάσεις του προμηθευτή ώστε να διασφαλιστεί ότι η λειτουργία του προμηθευτή συμμορφώνεται με τις αρχές του Κώδικα Ηθικής Αγοράς.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των παραπάνω διαδικασιών, δίνεται η «έγκριση», ώστε να ξεκινήσει συνεργασία της εταιρείας με κάθε νέο προμηθευτή.

Από το 2006-2007 στη Vodafone έχουμε αναπτύξει το πρόγραμμα «Speak Up», έναν μηχανισμό που ενθαρρύνει τους προμηθευτές και εργαζομένους της εταιρείας μας να αναφέρουν οποιαδήποτε ανάρμοστη συμπεριφορά ή πρακτική της εταιρείας ή των προμηθευτών της μέσω συγκεκριμένου τηλεφωνικού αριθμού ή ηλεκτρονικής διεύθυνσης και η εταιρεία δεσμεύεται για την έγκαιρη διερεύνηση και επίλυση των περιπτώσεων που καταγράφονται. Δίνεται επίσης η δυνατότητα ανώνυμης αναφοράς συμπεριφορών που δεν είναι συμβατές με τον Κώδικα Συμπεριφοράς, τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας.