• English
  • Καλάθι (0)
 

Πρόσβαση στην επικοινωνία

 

 

Στη Vodafone στόχος μας είναι να παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να συνεισφέρουν στην ισότιμη πρόσβαση στο αγαθό της επικοινωνίας σε όλους. 

Είμαστε η πρώτη εταιρεία κινητής επικοινωνίας στην Ελλάδα, που από το Μάρτιο του 2010 προσφέρουμε σε όλους τους επισκέπτες του ιστοτόπου μας την υπηρεσία «Φωνητικής Πλοήγησης». Η υπηρεσία προσφέρει:  

 

  • Εκφώνηση του περιεχομένου συγκεκριμένων σελίδων του ιστοτόπου  vodafone.gr
  • Πλοήγηση (browsing) στον ιστότοπο, με τη βοήθεια κατάλληλων πλήκτρων. Μέσω αυτών, ο χρήσης μπορεί, χωρίς να απαιτείται η χρήση του ποντικιού, να ακούσει, να πλοηγηθεί και να ακολουθήσει κάποιο σύνδεσμο (link), στα διαμορφωμένα μενού των σελίδων της Vodafone.

 

Η υπηρεσία «Φωνητικής Πλοήγησης» απευθύνεται στους επισκέπτες του ιστότοπου της Vodafone, με έμφαση στα άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολία ανάγνωσης κειμένων, όπως, για παράδειγμα στα άτομα με προβλήματα όρασης, σε ηλικιωμένους, σε άτομα με δυσλεξία, αλλά και σε άτομα που δυσκολεύονται να χειριστούν ηλεκτρονικά μέσα λόγω κάποιας αναπηρίας.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας μας για ισότιμη πρόσβαση στο αγαθό της επικοινωνίας σε όλους, οι συνδρομητές της εταιρείας που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone μέσω γραπτού μηνύματος.

 

Οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να στείλουν παράπονα ή να ζητήσουν κάποια διευκρίνιση σχετικά με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου προς το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω γραπτού μηνύματος (SMS), ενώ και η απάντηση από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών γίνεται επίσης μέσω γραπτού μηνύματος (SMS). Το γραπτό μήνυμα (SMS) αποστέλλεται στο 13830, δηλαδή στον ίδιο αριθμό που ισχύει και για τηλεφωνική επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.