• English
  • Καλάθι (0)
 

Αξιολόγηση

Οι μέθοδοι συστηματικής αξιολόγησης εφαρμόζονται στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες και τις διαδικασίες λειτουργίας μας για την καλύτερη εμπειρία των πελατών μας.

 

Αξιολόγηση προϊόντων & υπηρεσιών

 

  • Αξιολογούμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας από το σχεδιασμό έως και την εμπορική τους διάθεση για να διασφαλίσουμε τις απαιτήσεις ποιότητας.
  • Αξιολογούμε την ποιότητα υπηρεσιών τηλεπικοινωνιακού δικτύου με πελατοκεντρικούς δείκτες που προσομοιώνουν την εμπειρία του πελάτη.
  • Η Vodafone Ελλάδος συμμετέχει στην ομάδα εργασίας Network & Service Quality του Ομίλου Vodafone που έχει την ευθύνη για το σχεδιασμό, την εισαγωγή και τη μέτρηση δεικτών Ποιότητας των νέων Υπηρεσιών πριν την εμπορική διάθεσή τους για την ομαλή ενσωμάτωση των νέων υπηρεσιών και τεχνολογιών.
  • Αξιολογούμε τους βασικούς προμηθευτές και τους συνεργάτες μας για να καθορίσουμε από κοινού προγράμματα βελτιστοποίησης.

 

 

 

Αξιολόγηση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων & διαδικασιών λειτουργίας

 

  • Έχουμε αναπτύξει ένα εταιρικό μοντέλο διεργασιών όπου απεικονίζονται οι κύριες εταιρικές επιχειρηματικές δραστηριότητες και καθορίζονται οι αλληλοσυσχετίσεις και αλληλεπιδράσεις τους.
  • Θέτουμε και παρακολουθούμε ποιοτικούς και ποσοτικούς δείκτες απόδοσης των εταιρικών δραστηριοτήτων και διεργασιών βελτιώνοντάς τους με την ενεργό συμμετοχή όλων των εργαζομένων μας.



 

Αξιολόγηση εμπειρίας του πελάτη

 

  • Στοχεύοντας στην ποιότητα εμπειρίας του πελάτη παρακολουθούμε και αξιολογούμε τις διεργασίες που αφορούν την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση πελατών, μέσα από την ανασκόπηση των παραπόνων και τις έρευνες μυστικού πελάτη.
  • Ενημερώνουμε και εκπαιδεύουμε το προσωπικό που έρχεται σε επαφή με τον πελάτη σε θέματα ποιότητας.
  • Συντονίζουμε την ανάπτυξη, διατήρηση και συνεχή βελτίωση των Συστημάτων Διαχείρισης της Ποιότητας που εφαρμόζει η εταιρία και η αλυσίδα καταστημάτων κατά ISO 9001:2008.