• English
  • Καλάθι (0)
 
Nέα υπηρεσία Vodafone Call+

Vodafone Call+

Δώσε ζωή στις συνομιλίες σου!
Κατέβασε την εφαρμογή:
Το Call+ είναι η νέα υπηρεσία της Vodafone που σου προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία κλήσεων με πολύ περισσότερες δυνατότητες!
Με το Vodafone Call+ μπορείς να:
 
  • Ενημερώνεις τους φίλους σου γιατί καλείς πριν καν απαντήσουν, με την προσθήκη σημασίας, του θέματος κλήσης, της τοποθεσία σου και μίας φωτογραφίας. Όλα αυτά μπορούν να τα δουν οι φίλοι σου την ώρα που τους παίρνεις.

  •  

    Μοιραστείς φωτογραφίες, την τοποθεσία σου, τα στοιχεία μιας επαφής ή οποιοδήποτε αρχείο κατά τη διάρκεια μίας κλήσης.

     

     

     


  • Αφήσεις φωνητικό ή γραπτό μήνυμα όταν η κλήση σου δεν απαντηθεί. Θα φαίνεται στην ειδοποίηση της αναπάντητης κλήσης της επαφής σου.

     

     


  • Δεις όλες τις πληροφορίες και το περιεχόμενο που ανταλλάξατε κατά την κλήση στα αρχεία καταγραφής κλήσεων.

     

     


 

 

Δοκίμασε τώρα το Vodafone Call+ δωρεάν για iPhone και Android.
Αυτόματα θα έχεις δωρεάν και το Vodafone Message+ για να απολαμβάνεις
πολύ περισσότερα από ένα απλό μήνυμα.

 

 

 

 

 

 

Κατέβασε την εφαρμογή:
Κατέβασε το εικονίδιο του Call+ από εδώ

 

Διευκρινίσεις

Οι φωνητικές κλήσεις χρεώνονται ανάλογα με το πρόγραμμα σας. Η αποστολή περιεχομένου χρησιμοποιεί τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (δεδομένα κινητής ή Wi-Fi). Το Call+ δεν είναι υπηρεσία VoIP και οι φωνητικές κλήσεις ενεργοποιούνται μέσω του δικτύου της Vodafone.



Όροι και προϋποθέσεις

1. Αποδοχή των όρων χρήσης των Εφαρμογών
Οι Εφαρμογές σάς παρέχονται από την Vodafone Sales and Services Ltd, εταιρεία συσταθείσα στην Αγγλία και την Ουαλία, με έδρα στη διεύθυνση Vodafone House, The Connection, Newbury, Berkshire RG14 2FN, αριθμό μητρώου 06844137 και ΑΦΜ GB 569 95 32 77.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΟΡΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. Εάν επιλέξετε να μην αποδεχθείτε κάποιον από τους παρόντες όρους, δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε τις Εφαρμογές.
ΓΙΑ ΤΙΣ ANDROID ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΜΟΝΟ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΥΟ ΒΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ: (1) μπορείτε να καλέσετε τον αριθμό υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης και να πατήσετε το πλήκτρο κλήσης. Στη συνέχεια κατευθυνθείτε στην εγγενή εφαρμογή κλήσεων, όπου (2) πρέπει να πατήσετε το πλήκτρο κλήσης ξανά. Υπάρχει επίσης η επιλογή να πατήσετε "Κλήση έκτακτης ανάγκης" από το πληκτρολόγιο του Call+, η οποία θα σας μεταφέρει απευθείας στην εγγενή εφαρμογή κλήσεων, όπου θα πρέπει στη συνέχεια να καλέσετε τον αριθμό των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, ως συνήθως.
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε εφαρμογές τρίτων εντός της Εφαρμογής («Εφαρμογή τρίτου»), οι οποίες σας επιτρέπουν να εμπλουτίζετε περαιτέρω τις λειτουργίες των Εφαρμογών.   Καθότι οι Εφαρμογές τρίτων δημιουργούνται από τρίτους και όχι από την Vodafone, παρακαλούμε να διαβάζετε τους όρους και τις προϋποθέσεις των Εφαρμογών τρίτων, ώστε να διασφαλίζετε ότι γνωρίζετε τον τρόπο λειτουργίας τους και τους τρόπους με τους οποίες ενδέχεται αυτές να χρησιμοποιούν τα στοιχεία σας.  Κατανοείτε και συμφωνείτε ότι η Vodafone δεν φέρει καμία ευθύνη για τη συμπεριφορά, τις λειτουργίες ή το περιεχόμενο οποιασδήποτε Εφαρμογής τρίτου.

 2. Χρήση των Εφαρμογών
Οι Εφαρμογές αποτελούν μια εμπλουτισμένη υπηρεσία πραγματοποίησης κλήσεων και μια ολοκληρωμένη υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων οι οποίες σας επιτρέπουν: 
α)   να προσθέτετε πλούσιες λειτουργίες στις κλήσεις που πραγματοποιείτε με την Vodafone, όπως η αποστολή και λήψη αρχείων (όπως εικόνες, βίντεο, ήχος, vCard και πληροφορίες τοποθεσίας σας («το Περιεχόμενο»)) κατά τη διάρκεια κλήσεων ή να ανταλλάσσετε ορισμένο Περιεχόμενο, όπως η τοποθεσία σας, πριν ή μετά την κλήση, και
β)    να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα με το Περιεχόμενό σας («Instant Messaging»),
(«η Υπηρεσία»).
Για να χρησιμοποιείτε τις εμπλουτισμένες λειτουργίες των Εφαρμογών, πρέπει εσείς και οι επαφές σας να διαθέτετε πρόγραμμα συμβατό με την πλατφόρμα εμπλουτισμένων επικοινωνιών Rich Communication Services («RCS»), που να υποστηρίζει εμπλουτισμένες λειτουργίες κλήσεων και να έχετε αμφότεροι ενεργοποιήσει τα δεδομένα σας
Εάν εσείς ή/και ο παραλήπτης δεν έχετε πρόγραμμα συμβατό με RCS ή/και τα δεδομένα σας δεν είναι ενεργοποιημένα ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο το Περιεχόμενό σας δεν είναι δυνατό να σταλεί μέσω διαδικτύου, τα μηνύματα σας θα σταλούν μέσω κανονικού SMS και MMS σύμφωνα με το πρόγραμμα του παρόχου σας (εκτός από συσκευές iOS, όπου το μήνυμα παραδίδεται μόνο εάν τόσο εσείς όσο και ο παραλήπτης διαθέτετε RCS και έχετε ενεργή σύνδεση δεδομένων).
Η ευθύνη για τα μηνύματά σας και για το Περιεχόμενο που μοιράζεστε ανήκει σε εσάς κι ως εκ τούτου οφείλετε να βεβαιώνεστε ότι συμμορφώνονται με όλους τους ισχύοντες νόμους.  Ειδικότερα, πρέπει να διασφαλίζετε ότι τα μηνύματά σας και το Περιεχόμενό σας δεν είναι επιζήμια ή προσβλητικά και ότι είστε κάτοχος όλων των δικαιωμάτων επί του Περιεχομένου που στέλνετε στις επαφές σας.  Η κοινή χρήση αρχείων μουσικής ή βίντεο δεν επιτρέπεται εάν δεν είστε κάτοχος όλων των δικαιωμάτων επί των αρχείων αυτών.  Απαγορεύεται η κοινή χρήση μουσικής ή βίντεο χωρίς την άδεια του κατόχου δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.
Για τη χρήση οποιασδήποτε από τις Εφαρμογές, πρέπει να έχετε εγκαταστήσει τόσο το Call+ όσο και το Message+.
Για να χρησιμοποιείτε τις Εφαρμογές πρέπει να είστε τουλάχιστον 16 ετών ή χειραφετημένος ανήλικος ή να έχετε γονική συναίνεση ή συναίνεση από τον κηδεμόνα σας και να μπορείτε να δεσμευτείτε από τους παρόντες όρους. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις Εφαρμογές αν βρίσκεστε σε χώρα στην οποία έχει επιβληθεί εμπορικός αποκλεισμός από την ΕΕ, το ΗΒ ή/και τις ΗΠΑ ή που έχει χαρακτηρισθεί από την ΕΕ, το ΗΒ ή/και τις ΗΠΑ ως χώρα που υποστηρίζει την τρομοκρατία ή αν συμπεριλαμβάνεστε σε οποιονδήποτε κατάλογο απαγορευμένων προσώπων της ΕΕ, του ΗΒ ή/και των ΗΠΑ.

3. Δικαιώματα
Η Vodafone σάς παραχωρεί μη αποκλειστικό δικαίωμα λήψης, εγκατάστασης και χρήσης των Εφαρμογών στη συσκευή κινητού τηλεφώνου σας, στη χώρα σας, αποκλειστικά για προσωπική, μη εμπορική χρήση.
Όλα τα δικαιώματα ιδιοκτησίας επί των Εφαρμογών ανήκουν σε εμάς και στους δικαιοπαρόχους μας. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα επί των Εφαρμογών πέρα από το δικαίωμα χρήσης αυτών σύμφωνα με τους παρόντες όρους. Συγκεκριμένα, κατανοείτε και συμφωνείτε ότι: i) απαγορεύεται η μεταπώληση, αντιγραφή ή διανομή των Εφαρμογών για εμπορικούς σκοπούς ή η χρήση τους με τρόπο που δεν συνάδει με τους παρόντες Όρους Υπηρεσίας, ii) απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταφορά, αντιγραφή ή διανομή οποιουδήποτε μέρους των Εφαρμογών σε οποιοδήποτε μέσον, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεσή μας, iii) απαγορεύεται η ανάστροφη μηχανίκευση, μεταβολή ή τροποποίηση οποιουδήποτε μέρους των Εφαρμογών και iv) θα συμμορφώνεστε κατά τα άλλα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.
Καμία διάταξη των παρόντων όρων δεν επηρεάζει τυχόν νόμιμα δικαιώματα που έχετε ως καταναλωτής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα νόμιμα δικαιώματά σας, επικοινωνήστε με τον οικείο φορέα προστασίας καταναλωτών.

4. Προσωπικά στοιχεία
Για να είναι δυνατή η λειτουργία των Εφαρμογών, η αντιμετώπιση κάποιου προβλήματος που ενδέχεται να παρουσιαστεί και η βελτιστοποίηση και η ενίσχυση της απόδοσής του, χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας στοιχεία με τους παρακάτω τρόπους:
·         Συλλέγουμε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, τη διεύθυνση email σας και - μόνο με τη ρητή σας συγκατάθεση - συλλέγουμε ονόματα, αριθμούς τηλεφώνων και διευθύνσεις email από τη λίστα επαφών σας αποκλειστικά για τον σκοπό παροχής της Υπηρεσίας (π.χ. για να διασφαλιστεί ότι οι ειδοποιήσεις μηνυμάτων που λαμβάνετε εμφανίζονται με το όνομα του αποστολέα, όπως αυτό εμφανίζεται στην λίστα επαφών σας).
·         Συλλέγουμε κάποιες πληροφορίες σχετικά με το τηλέφωνό σας και τη χρήση των Εφαρμογών από εσάς (όπως για παράδειγμα γλώσσα, συσκευή και στατιστικά χρήσης).
·         Οι Εφαρμογές έχουν σχεδιαστεί ώστε να λειτουργούν με τις υπηρεσίες που σας παρέχονται από τον τοπικό σας πάροχο, ο οποίος ανήκει στο παγκόσμιο δίκτυο της Vodafone. Μοιραζόμαστε ορισμένες πληροφορίες με τον πάροχο της Vodafone με τον οποίο συνεργάζεστε, ώστε να καθίσταται δυνατή η λειτουργία και η προώθηση της υπηρεσίας.
·         Οι πληροφορίες που συλλέγουμε από εσάς υποβάλλονται σε επεξεργασία με στόχο τη βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Θέλουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες σας, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, που ως στόχο έχουν την εξυπηρέτηση των αναγκών σας.
Οι Εφαρμογές δείχνουν σε άλλους χρήστες πότε τις χρησιμοποιείτε: θα εμφανίζεστε 'Σε σύνδεση' ή, ανάλογα με τη συσκευή και το πότε χρησιμοποιήσατε για τελευταία φορά το Message+, θα εμφανίζεται η ημερομηνία και ώρα που είχατε πρόσβαση τελευταία. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία 'Τελευταία σύνδεση' οποτεδήποτε, μεταβαίνοντας στις 'Ρυθμίσεις' και καταργώντας την επιλογή 'Τελευταία σύνδεση'.
Πρέπει να μας ειδοποιείτε αμέσως σε περίπτωση παραβίασης ασφαλείας ή μη εξουσιοδοτημένης χρήσης του κινητού σας τηλεφώνου. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν απώλειές σας από μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού σας, αλλά εσείς μπορεί να έχετε ευθύνη για δικές μας απώλειες ή για απώλειες τρίτων εξαιτίας τέτοιας μη εξουσιοδοτημένης χρήσης.

5. Κόστος

Οι Εφαρμογές σάς παρέχονται δωρεάν και δεν χρεώνεστε για την εγκατάστασή τους. Αν δεν χρησιμοποιείτε σύνδεση Wifi, θα χρεωθείτε σύμφωνα με το πρόγραμμα του παρόχου σας για την χρήση δεδομένων κατά τη λήψη των Εφαρμογών και για τα μηνύματα και το Περιεχόμενο που στέλνονται και λαμβάνονται μέσω διαδικτύου. Όταν δεν είναι διαθέσιμη σύνδεση στο διαδίκτυο, τότε τα μηνύματά σας χρεώνονται ως SMS. Οι φωνητικές κλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω Call+ χρεώνονται ανά λεπτό, σύμφωνα με το πρόγραμμα του παρόχου σας.

6. Διακοπή χρήσης ή αλλαγές στις Εφαρμογές

Μπορείτε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τις Εφαρμογές όποτε το θελήσετε.  Αναλόγως με το είδος της συσκευής σας, ενδεχομένως να μπορείτε να απεγκαταστήσετε ή να απενεργοποιήσετε τις Εφαρμογές σε αυτή.
Μπορούμε να αναστείλουμε τη λειτουργία ή να διαφοροποιήσουμε τις Εφαρμογές αμέσως και για οποιονδήποτε λόγο, όπως, μεταξύ άλλων, όταν πρέπει να πραγματοποιηθούν εργασίες επισκευής ή συντήρησης. Κατά καιρούς μπορεί να προσθέτουμε νέες λειτουργίες και δεν φέρουμε καμία υποχρέωση να προσφέρουμε συγκεκριμένες λειτουργίες μέσω των Εφαρμογών. Μπορούμε να καταργήσουμε τις Εφαρμογές, παρέχοντας όμως στην περίπτωση αυτή ειδοποίηση 30 τουλάχιστον ημερών.

7. Περιπτώσεις για τις οποίες δεν φέρουμε ευθύνη
Οι Εφαρμογές σάς παρέχονται «ως έχουν», αποκλειστικά για προσωπική σας χρήση. Δεν είναι όλες οι λειτουργίες των Εφαρμογών συμβατές με κάθε είδους κινητού εξοπλισμού - θα χρειαστεί να ελέγξτε εάν ο κινητός εξοπλισμός σας είναι συμβατός με τις Εφαρμογές προτού εγγραφείτε. Δεν ευθυνόμαστε για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία την οποία δεν μπορούσαμε εύλογα να προβλέψουμε ούτε εμείς, ούτε εσείς όταν ξεκινήσατε αρχικά να χρησιμοποιείτε τις Εφαρμογές ή που διαφεύγει του ελέγχου μας. Επίσης, δεν φέρουμε ευθύνη για:
α) τυχόν απώλειες ή ζημίες που μπορεί να προκύψουν σε περιεχόμενο που ανεβάζετε, αποθηκεύετε ή μοιράζεστε,
β) τυχόν περιεχόμενο ή υπηρεσίες τρίτου προσώπου ή οργανισμού,
γ) τυχόν απώλειες ή ζημίες που μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί ή μετριασθεί αν είχατε επιδείξει προσοχή ή αν είχατε λάβει κάθε εύλογο μέτρο, ή για
δ) τυχόν απώλεια ή αλλοίωση του περιεχομένου σας ή άλλων δεδομένων, εφόσον η απώλεια ή η αλλοίωση δεν προκλήθηκε από εμάς ή βρίσκεται εκτός του εύλογου ελέγχου μας.

8. Γενικοί όροι
Ενδέχεται να επιτρέψουμε σε άλλο πρόσωπο να εκπληρώσει για λογαριασμό μας υποχρεώσεις μας που απορρέουν από τους παρόντες όρους. Συμφωνείτε ότι μπορούμε να μεταβιβάσουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας βάσει των παρόντων όρων σε άλλη εταιρεία της Vodafone. Αν μεταβιβάσουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας σε τρίτο μέρος, θα σας ενημερώσουμε. Εάν οποιοσδήποτε από τους παρόντες όρους δεν είναι δυνατό να επιβληθεί από κάποιο δικαστήριο ή αρμόδια αρχή, θα διαγραφεί από τους παρόντες όρους και δεν θα επηρεάσει τους λοιπούς όρους. Μπορούμε να σας στέλνουμε ειδοποιήσεις μέσω email, μηνυμάτων, ταχυδρομείου ή ανάρτησης στον ιστότοπό μας. Οι ως άνω όροι είναι δυνατό να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή μέσω δημοσίευσης των τροποποιημένων όρων στη διεύθυνσηwww.vodafone.com/content/apps/ext/callplus/android/el/legal.html .
Οι παρόντες όροι και η παροχή των Εφαρμογών διέπονται από το δίκαιο της Αγγλίας και της Ουαλίας. Κάθε διαφορά που προκύπτει υπόκειται στη δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αγγλίας και της Ουαλίας, με την επιφύλαξη τυχόν εφαρμοστέου δικαίου που προβλέπει διαφορετική αρμοδιότητα για εσάς ως καταναλωτή.


9. Υποστήριξη

Ελπίζουμε οι Εφαρμογές να ανταποκριθούν στις προσδοκίες σας.
Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας μέσω των Εφαρμογών κάνοντας κλικ στο κουμπί 'Αποστολή σχολίων' και στη συνέχεια, στο 'Αναφορά προβλήματος'. Εναλλακτικά, εάν η πρόσβασή σας στις Εφαρμογές δεν είναι δυνατή, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω του ιστοτόπου http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/opinionRequest.action?opinionType=2&menuId=10828, στην ενότητα 'Σχόλια'.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υποστήριξης των Εφαρμογών στη συσκευή σας, επισκεφτείτε την ενότητα 'Συχνές ερωτήσεις' στη διεύθυνση www.vodafone.com/content/apps/ext/callplus/android/el/faqs.html

 

 





 

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το Call+;

Το Call + είναι μια πρωτοποριακή υπηρεσία κλήσεων που σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε μια εμπλουτισμένη εμπειρία κλήσης, επιτρέποντάς σας να δώσετε περισσότερες πληροφορίες για τις κλήσεις σας και να προσθέσετε βίντεο, κατά τη διάρκεια αυτής. Μπορείτε ακόμα να κάνετε μια κανονική κλήση από το Call+, χωρίς τη χρήση οποιουδήποτε νέου χαρακτηριστικού. Με το Call+ μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στο περιεχόμενο που μοιράστηκε κατά τη διάρκεια των κλήσεων σας, απευθείας από το ιστορικό των κλήσεων.



Σου φάνηκε χρήσιμο;

Είναι το Call+ μια VoIP υπηρεσία;

Όχι, το Call+ εμπλουτίζει την υπάρχουσα εμπειρία κλήση σας, με την προσθήκη πλούσιων χαρακτηριστικών στην τρέχουσα φωνητική κλήση. Μπορείτε ακόμα να κάνετε κανονικές κλήσεις μέσω του Call+, απλά με το να μην προσθέτετε κάποιο από τα νέα χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι είναι η προσθήκη βίντεο;

Η προσθήκη βίντεο σας επιτρέπει να προσθέσετε το βίντεό σας κατά τη διάρκεια μιας κλήσης, δεδομένου ότι το άτομο που καλείτε έχει επίσης το Call+ και είναι συνδεδεμένο με Wi-Fi. Μόλις ξεκινήσει το βίντεο, ο παραλήπτης θα πρέπει να αποδεχθεί το εισερχόμενο βίντεο, επιλέγοντας μεταξύ της αποδοχής με προσθήκη του δικού του βίντεο ή της αποδοχής χωρίς να μοιραστεί το δικό του βίντεο. Σε περίπτωση που και οι δύο χρήστες απενεργοποιήσουν την κάμερά τους, η κλήση θα συνεχιστεί μόνο με τη φωνή. Για να χρησιμοποιήσετε την προσθήκη, μπορείτε να πατήσετε στο εικονίδιο στην οθόνη κλήσης και να επιλέξετε "Προσθήκη βίντεο".

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Τι είναι η "Προετοιμασία της κλήσης σας";

Η προετοιμασία της κλήσης σας είναι ένα χαρακτηριστικό του Call+ που σας επιτρέπει να δώσετε περισσότερες πληροφορίες για την κλήση σας πριν την κάνετε. Θα έχετε τη δυνατότητα να επισημάνετε την κλήση σας ως σημαντική, να ορίσετε το θέμα ή το λόγο της κλήσης, να στείλετε την τρέχουσα τοποθεσία σας και να συμπεριλάβετε μια φωτογραφία. Αυτό θα σας επιτρέψει στο συνομιλήτή σας να γνωρίζει το λόγο που καλείτε. Για να προετοιμάσετε την κλήση σας, το μόνο που χρειάζεται είναι να πατήσετε σε οποιοδήποτε κινητό επαφής σε μία από τις καρτέλες του Call+, να επιλέξετε τις πληροφορίες που θέλετε να προσθέσετε και να ξεκινήσετε την κλήση.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Πώς εμφανίζεται στον παραλήπτη το επιλεγμένο περιεχόμενο από την "Προετοιμασία της κλήσης σας";

Σε περίπτωση που η επαφή την οποία καλείτε έχει το Call+ και είναι online, όλες οι επιλεγμένες πληροφορίες και περιεχόμενο θα εμφανιστούν στην οθόνη του χρήστη ενώ το τηλέφωνο χτυπάει. Αν το άτομο που θέλετε να καλέσετε, δεν είναι χρήστης του Call+ ή δεν είναι online, θα έχετε επίσης τη δυνατότητα να προσθέσετε πληροφορίες στην κλήση σας, που θα αποσταλούν μέσω SMS ή Chat, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του συνομιλιτή (με SMS, Chat ή μέσω Call+).

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρει το Call+ κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής κλήσης;

Κατά τη διάρκεια μιας κλήσης, θα είστε σε θέση να μοιραστείτε περιεχόμενο με το συνομιλητή σας, απευθείας από το μενού κλήσης. Μπορείτε να στείλετε φωτογραφίες, την τοποθεσία σας ή να προσθέσετε βίντεο στην κλήση. Αυτές οι δυνατότητες θα σας επιτρέψουν να έχετε μια ακόμα πιο διαδραστική και πλήρη συνομιλία, χωρίς να χρειάζεται να αφήσετε την κλήση. Μπορείτε να στείλετε φωτογραφίες και την τοποθεσία σας σε οποιαδήποτε επαφή σας. Το μήνυμα θα παραδοθεί σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του συνομιλητή (SMS, Chat ή μέσω Call+). Για να κάνετε κοινή χρήση κατά την κλήση, μπορείτε να επιλέξετε το μενού κλήσης με το εικονίδιο του Call+, δεξιά της οθόνης.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Call+ μετά από μια κλήση μου που δεν απαντήθηκε;

Εάν η κλήση σας δεν απαντηθεί, θα έχετε τη δυνατότητα να αφήσετε ένα μήνυμα στο άτομο που προσπαθήσατε να καλέσετε για να δώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το γιατί καλέσατε. Μπορείτε είτε να στείλετε ένα γραπτό μήνυμα είτε να ηχογραφήσετε ένα φωνητικό μήνυμα που θα εμφανίζεται στις ειδοποιήσεις αναπάντητων κλήσεων της επαφής που προσπαθήσατε να καλέσετε. Θα έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε το λόγο για τον οποίο καλέσατε, σε κάθε κλήση σας που δεν απαντήθηκε. Το μήνυμα θα παραδοθεί σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του συνομιλητή (SMS, Chat ή μέσω Call+). Για να προσθέσετε ένα μήνυμα όταν η κλήση σας δεν απαντηθεί, μπορείτε να πατήσετε την επιλογή που εμφανίζεται στην οθόνη σας, όταν η κλήση αποσυνδέεται.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Vodafone Call+ σε οποιαδήποτε συσκευή;

Για να χρησιμοποιήσετε το Vodafone Call+ θα πρέπει να είστε πελάτης της Vodafone και να έχει ένα τηλέφωνο Android με έκδοση λειτουργικού συστήματος 4.0 ή νεότερη έκδοση.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Πρέπει και οι φίλοι μου να έχουν το Call+ για να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους;

Όχι, μπορείτε να καλέσετε οποιοδήποτε αριθμό χρησιμοποιώντας το Vodafone Call+ και να κάνετε κανονικές κλήσεις. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πλούσια χαρακτηριστικά που σας προσφέρει η υπηρεσία με τα κινητά τηλέφωνα των επαφών σας - τα σταθερά τηλέφωνα είναι σε θέση να λάβουν μόνο απλές φωνητικές κλήσεις. Αν και η επαφή που καλείτε έχει το Vodafone Call+, μπορείτε και οι δύο να χρησιμοποιήσετε τις επιπλέον λειτουργίες του Call+ και να έχετε μια πλήρως εμπλουτισμένη εμπειρία. Εάν ο συνομιλητής σας δεν έχει το Vodafone Call+, μπορείτε και πάλι να χρησιμοποιήσετε τις επιπλέον λειτουργίες και το περιεχόμενο που επιλέξατε θα αποσταλλεί μέσω SMS ή Chat.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Πόσο κοστίζει η χρήση του Vodafone Call+;

Το κατέβασμα του Call+ είναι δωρεάν. Η κλήση οποιασδήποτε επαφής με το Vodafone Call+ κοστίζει το ίδιο με μια απλή κλήση, σύμφωνα με τις τιμές του πακέτου σας. Όλα τα χαρακτηριστικά του Call+ που αποστέλλονται και λαμβάνονται χρεώνονται σαν δεδομένα, σύμφωνα με τις τιμές του πακέτου σας. Όλο το περιεχόμενο που αποστέλλεται σε έναν χρήστη που δεν έχει Call+, αποστέλλεται μέσω SMS και χρεώνεται επίσης σύμφωνα με τις τιμές του πακέτου σας.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Πόσα δεδομένα χρησιμοποιεί το Call+;

Κατά μέσο όρο, ένα μήνυμα συνομιλίας 3-5 γραμμών κειμένου καταναλώνει πολύ λίγα δεδομένα - περίπου 2 kb. Η κοινή χρήση φωτογραφιών, βίντεο και άλλων αρχείων εξαρτάται από το μέγεθος του αρχείου.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Vodafone Call+ με Wi-Fi;

Ναι. Συνδέστε το τηλέφωνό σας με Wi-Fi και το Vodafone Call+ θα το χρησιμοποιήσει αυτόματα για να στείλετε το περιεχόμενο που επιλέγετε από τα πλούσια χαρακτηριστικά.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Γιατί το περιεχόμενό μου μερικές φορές αποστέλλεται ως Chat και άλλες ως SMS;

Για να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που επιλέγετε να στείλετε, πάντα φτάνει το άτομο με το οποίο θέλετε να επικοινωνήσετε, το Vodafone Call+ αποφασίζει τον καλύτερο τρόπο για να το στείλει, με βάση τη διαθεσιμότητα σας και τη διαθεσιμότητα της επαφής σας. Το περιεχόμενο θα αποστέλλεται μέσω SMS, αν η επαφή σας δεν έχει το Vodafone Call+, ή αν η επαφή σας δεν διαθέτει σύνδεση δεδομένων.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Γιατί παίρνω το Call+ και το Message+ όταν εγκαθιστώ την εφαρμογή;

Κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής παίρνετε και το Call+ και το Message+. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα δύο προϊόντα ξεχωριστά: για να αποκτήσετε πρόσβαση στις δυνατότητες του Call+ και την εμπλουτισμένη εμπειρία κλήσης, μπορείτε να πατήσετε το εικονίδιο του Call+ και για να έχετε μια εμπλουτισμένη εμπειρία μηνυμάτων και πρόσβαση στο φάκελο εισερχομένων μηνυμάτων, μπορείτε να πατήσετε στο εικονίδιο του Message+. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Message+ εδώ: www.vodafone.com/messageplus.

Σου φάνηκε χρήσιμο;

Μπορώ να απεγκαταστήσω ένα από τα προϊόντα;

Κατά την απεγκατάσταση του Call+, θα απεγκατασταθεί και το Message+ μαζί και το αντίστροφο, δεδομένου ότι και τα δύο προϊόντα τα κατεβάσατε μαζί.

Σου φάνηκε χρήσιμο;