• English
  • Καλάθι (0)
Πως μπορούμε
να σε βοηθήσουμε;
Επίλεξε κατηγορία συχνών ερωτήσεων:


Tι μας ρωτάτε σήμερα:


Τι είναι το "My Vodafone app" και πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

To ’My Vodafone app’’ είναι μια εφαρμογή ηλεκτρονικής διαχείρισης της γραμμής σου από το κινητό.Σου επιτρέπει να δεις ανά πάσα στιγμή τα υπολειπόμενα λεπτά ομιλίας, SMS, και Mobile Internet του προγράμματός σου καθώς και το υπόλοιπο του λογαριασμού σου. Αν είσαι χρήστης καρτοκινητής μπορείς επίσης να ενεργοποιήσεις πακέτα φωνής, SMS, Mobile Internet ή combo, καθώς και να ανανεώσεις τις μονάδες σου. Μπορείς να την κατεβάσεις απλά όπως κάθε άλλη εφαρμογή. Εάν έχεις android Smartphone επισκέψου το Google Play ενώ εάν έχεις iPhone μπορείς να το κατεβάσεις από το App store. Κάνε αναζήτηση το "My Vodafone" και επίλεξε το application Μy Vodafone (GR).

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω το Internet και την αποστολή MMS από το κινητό μου;

Για να ενεργοποιήσεις τα δεδομένα θα πρέπει από το μενού Ρυθμίσεις του smartphone σου, να κλείσεις τον διακόπτη WiFi και να ενεργοποιήσεις τον διακόπτη για Δεδομένα Κινητού Δικτύου. Σε περίπτωση που η συσκευή σου δεν είναι Smartphone ή παρόλο που με ενεργοποιημένα τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, είναι αδύνατο να συνδεθείς, χρειάζεται να επικοινωνήσεις με τον Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Vodafone.

Για να ενεργοποιήσεις τα MMS θα πρέπει να λάβετε τις ρυθμίσεις για τη συσκευή σας στέλνοντας κενό SMS στο 1392 ή καλώντας στο 13830 ή κάνοντας κλικ εδώ

Πώς μπορώ μοιράσω τα δεδομένα του κινητού μου τηλεφώνου στο Laptop ή το Tablet μου;

Με την υπηρεσία Internet 4 Sharing μπορείς να μοιράσεις τα δεδομένα του κινητού σου με έως και 4 επιπλέον συσκευές. Το Internet 4Sharing ισχύει για προγράμματα με ενσωματωμένα MB (DATA) που είναι: τα Red, Προς όλους, Ελεύθερα για Ιδιώτες.

Επιπλέον, αν η γραμμή σου ανήκει στα νέα οικογενειακά προγράμματα της Vodafone, Vodafone RED+ ή Vodafone One+ , μπορείς να μοιράζεσαι και να ρυθμίζεις τα ΜΒ του προγράμματός σου με όλη την οικογένεια εύκολα και απλά με μια κλήση στο 13830.

Πώς μπορώ να έχω τον έλεγχο χρήσης των υπολειπόμενων MB του προγράμματος μου;

Όλοι οι συνδρομητές Vodafone επικοινωνούν ξέγνοιαστα, έχοντας μοναδικές υπηρεσίες ελέγχου και της χρήσης και του κόστους από όπου και αν βρίσκονται! Τσέκαρε τη χρήση σου ανά πάσα στιγμή από το Smartphone ή τον υπολογιστή σου, με το My Vodafone app ή το My account. Για μεγαλύτερο έλεγχο, λαμβάνεις δωρεάν SMS όταν φτάνεις στο 80% ή στο 100% της χρήσης του προγράμματός σου.

Τι ενέργειες πρέπει να κάνω πριν ταξιδέψω στο εξωτερικό;

Για να χρησιμοποιήσεις τη σύνδεσή σου εκτός Ελλάδας, θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία περιαγωγής (roaming). Επίσης μπορείς να ενημερωθείς για τις χρεώσεις που θα ισχύουν κατά τη διάρκεια περιαγωγής αλλά και για τα δίκτυα με τα οποία θα πρέπει να συνδεθείς ώστε να επωφεληθείς προνομιακότερων χρεώσεων ανάλογα με το πρόγραμμα περιαγωγής που έχεις αλλά και για τη λειτουργία της συσκευής που θα χρησιμοποιήσεις στο ταξίδι σου καλώντας στο 13830 ή μεταβαίνοντας σε ένα κατάστημα Vodafone ή με χρήση του My account.

Τι χρεώσεις Internet έχω στο εξωτερικό;

Ο ενσωματωμένος χρόνος και MBs δεδομένων που έχεις στο πακέτο σου δεν ισχύει για το εξωτερικό. Διάλεξε το πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες σου από τα παρακάτω:

  • Vodafone Πας Παντού
  • Σέρφαρε ελεύθερα!
  • Ημερήσιο & Μηνιαίο Πακέτο Internet

Πως μπορώ να δω το ποσό έκδοσης του λογαριασμού μου;

Μπορείς να ενημερωθείς για το ποσό του λογαριασμού σου με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Δωρεάν κλήση στο 1289 από το κινητό
  • Δωρεάν «κενό» sms στο 1289
  • Πραγματοποιώντας εγγραφή στο Μy account
  • Κατεβάζοντας δωρεάν την εφαρμογή Μy Vodafone App στο Smartphone σου
  • Καλώντας το 13830
  • Κάνοντας μια επίσκεψη σε ένα Κατάστημα Vodafone

Τι κωδικό πληρωμής πρέπει να έχω σε περίπτωση κοινού φακέλου Vodafone & Vodafone Home (μητρώο – κωδικός ηλεκτρονικής πληρωμής);

Ακόμα και στην περίπτωση κοινού φακέλου Vodafone & Vodafone Home, οι πληρωμές πραγματοποιούνται με διαφορετικούς κωδικούς τους οποίους θα βρεις στο 1ο φύλλο του λογαριασμού σου με τίτλο «Τα συνολικά σας έξοδα επικοινωνίας για κινητό, σταθερό & Internet»

  • Για την πληρωμή Vodafone Κινητή χρειάζεται το Μητρώο Συνδρομητή
  • Για την πληρωμή Vodafone Σταθερή χρειάζεται ο Κωδικός Πληρωμής/Μητρώο συνδρομητή
Ειδικότερα για την πληρωμή Vodafone Κινητή, αν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης στην υπηρεσία θα δεις το Μητρώο συνδρομητή στην οθόνη σου μόλις συνδεθείς στο My account. Εναλλακτικά μπορείς να στείλεις δωρεάν κενό μήνυμα στο 1289 ή να μας καλέσεις στο 13830

Hot Tips:
Οnline συμβουλές για τα θέματα που μας ρωτάτε!





Δες επίσης:
Δες επίσης:
Άλλοι τρόποι εξυπηρέτησης:
Καταστήματα
Vodafone
My account My Vodafone app Βρες μας
στo Facebook
Δες τις δυνατότητες που
έχεις με τη Vodafone.
Τα πάντα για το
λογαριασμό σου στο
κινητό & τον υπολογιστή.
Eλέγχεις τη χρήση σου εύκολα και γρήγορα όπου κι αν βρίσκεσαι από το Smartphone σου. Στη σελίδα μας στο facebook απαντάμε σε όλες σου τις ερωτήσεις
Δεν βρήκες αυτό που ψάχνεις
Στείλε μας email Είσαι εταιρικός πελάτης;
Για οποιαδήποτε απορία
επικοινώνησε μαζί μας
Eπικοινώνησε με τον δικό σου
σύμβουλο εξυπηρέτησης